Ohjeita terveysvahinkotilanteisiin
Käsittelyaikamme tällä hetkellä
Palvelumme sairaskuluihin, matkoihin ja tapaturmiin liittyvissä vahingoissa on juuri nyt ruuhkautunut. Puhelimessa ja takaisinsoittopalvelussa voi ajoittain esiintyä pidempiä odotusaikoja. Maksusitoumuksissa käsittelyaikamme on noin 2 arkipäivää, vahinkoilmoituksissa ja viesteissä noin kolme viikkoa
Mikäli tarvitsemme asiasi käsittelyyn lisätietoa, olemme sinuun erikseen yhteydessä. Olemme pahoillamme ja teemme hartiavoimin töitä tilanteen parantamiseksi!
Oletko jättänyt korvaushakemuksen tapaturma-, sairauskulu- tai matkustajavahingosta?
Jos olet lähettänyt hakemuksen, voit rauhassa odottaa korvausta. Lisätietoja pyydämme kyllä, jos sellaisia tarvitsemme. Korvauspäätöksen toimitamme verkkopalveluun tai tekstiviestillä.
Ohjeita vahinkotilanteisiin
Sairastuminen tai tapaturma:
Sairastuminen tai tapaturma
Lapsen sairastuminen tai tapaturma
Tapaturma urheillessa
Sairastuminen tai tapaturma matkalla
Työhön liittyvät tilanteet:
Loukkaannuin työssä tai työmatkalla
Työntekijäni loukkaantui työssä tai työmatkalla
Sairastuin ammattitautiin
Työntekijäni sairastui ammattitautiin