Siirry suoraan sisältöönSiirry suoraan alatunnisteeseen
HenkilöasiakkaatYritysasiakkaat
FI
VakuutuksetAmmattiliiton jäsenelleAsiakasedutAsiakkaalle
Ilmoita vahingostaOta yhteyttäUsein kysyttyäLaskutusasiatAsioi digissäOmat vakuutukset
EtusivuVakuutuksetAjoneuvotAutoMoottoripyöräMopo tai skootteriMatkailuautoAsuntovaunuPeräkärryLiikennevakuutusMuut ajoneuvotKevyt sähköajoneuvoNäytä kaikki ajoneuvovakuutuksetKotiTerveysVauvavakuutusTapaturmavakuutusSairauskuluvakuutusLapsivakuutusUrheiluvakuutusTalkoovakuutusNäytä kaikki terveysvakuutuksetMatkaHenkiLemmikkiKoiraKissaKatso kaikki lemmikkivakuutuksetVeneMetsäAmmattiliiton jäsenelleAsiakasedutEdut ja kampanjatKaveri TurvaanArvontaAsiakkaalleIlmoita vahingostaOta yhteyttäUsein kysyttyäLaskutusasiatAsioi digissäOmat vakuutuksetHenkilöasiakkaatYritysasiakkaat
VakuutuksetAmmattiliiton jäsenelleAsiakasedutAsiakkaalle
Ota yhteyttäIlmoita vahingostaOta yhteyttäUsein kysyttyäLaskutusasiatAsioi digissäOmat vakuutukset
Muutoksenhaku
Toimi näin
  1. 1. Ota yhteyttä Turvaan
    Jos olet tyytymätön Turvasta saamaasi ratkaisuun tai sinulla on uutta tietoa vakuutus- tai vahinkoasiaan liittyen, olethan ensin meihin yhteydessä. Lähetä meille viesti joko verkkopalvelussamme tai TaskuTurva-sovelluksen kautta tai soita korvauspalveluumme numeroon 01019 5108. Näin muutospyyntösi saadaan sujuvasti käsiteltäväksi ja mahdolliset väärinkäsitykset on mahdollista oikaista heti. Verkkopalveluun ja TaskuTurvaan pääset kirjautumaan mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksillasi.Lataa TaskuTurvaKirjaudu verkkopalveluun
  2. 2. Saat tarvittaessa apua asiakasasiamieheltä
    Jos asia ei ratkea Turvan korvauspalveluun tekemäsi muutospyynnön kautta, voit kääntyä Turvan asiakasasiamiehen puoleen. Asiakasasiamies käsittelee Turvan vapaaehtoisten vakuutuksien vakuutus- ja korvausratkaisuihin liittyviä muutoksenhakuja. Asiakasasiamiehen käsittelyn edellytyksenä on, että asiasi ei ole vireillä muussa muutoksenhakuelimessä. Voit lähettää asiakasasiamiehelle kirjallisen muutoksenhaun, jossa kerrot, miksi olet tyytymätön korvauspalvelustamme saamaasi ratkaisuun. Asiakasasiamies antaa asiaan ratkaisusuosituksensa. Asiakasasiamiehelle osoitetun muutoksenhaun voit lähettää TaskuTurvassa, verkkopalvelussamme tai postitse Asiakasasiamies, PL 117, 33101 Tampere.