Ota yhteyttä Turvaan1.
Jos olet tyytymätön Turvasta saamaasi ratkaisuun tai sinulla on uutta tietoa vakuutus- tai vahinkoasiaan liittyen, olethan ensin meihin yhteydessä. Lähetä meille viesti joko verkkopalvelussamme tai TaskuTurva-sovelluksen kautta tai soita korvauspalveluumme numeroon . Näin muutospyyntösi saadaan sujuvasti käsiteltäväksi ja mahdolliset väärinkäsitykset on mahdollista oikaista heti.01019 5108
Verkkopalveluun ja TaskuTurvaan pääset kirjautumaan mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksillasi. Saat tarvittaessa apua asiakasasiamieheltä2.
Jos asia ei ratkea Turvan korvauspalveluun tekemäsi muutospyynnön kautta, voit kääntyä Turvan asiakasasiamiehen puoleen. Asiakasasiamies käsittelee Turvan vapaaehtoisten vakuutuksien vakuutus- ja korvausratkaisuihin liittyviä muutoksenhakuja. Asiakasasiamiehen käsittelyn edellytyksenä on, että asiasi ei ole vireillä muussa muutoksenhakuelimessä.
Voit lähettää asiakasasiamiehelle kirjallisen muutoksenhaun, jossa kerrot, miksi olet tyytymätön korvauspalvelustamme saamaasi ratkaisuun. Asiakasasiamies antaa asiaan ratkaisusuosituksensa. Asiakasasiamiehelle osoitetun muutoksenhaun voit lähettää TaskuTurvassa, verkkopalvelussamme tai postitse Asiakasasiamies, PL 117, 33101 Tampere.