Siirry suoraan sisältöön Siirry suoraan alatunnisteeseen

Ohjeita henkilövahinkotilanteisiin

Käsittelyaikamme tällä hetkellä

Palvelumme sairaskuluihin, matkoihin ja tapaturmiin liittyvissä vahingoissa on juuri nyt ruuhkautunut. Puhelimessa ja takaisinsoittopalvelussa voi ajoittain esiintyä pidempiä odotusaikoja. Maksusitoumuksissa käsittelyaikamme on noin 2 arkipäivää, vahinkoilmoituksissa ja viesteissä noin kolme viikkoa

Mikäli tarvitsemme asiasi käsittelyyn lisätietoa, olemme sinuun erikseen yhteydessä. Olemme pahoillamme ja teemme hartiavoimin töitä tilanteen parantamiseksi!

Oletko jättänyt korvaushakemuksen tapaturma-, sairauskulu- tai matkustajavahingosta?

Jos olet lähettänyt hakemuksen, voit rauhassa odottaa korvausta. Lisätietoja pyydämme kyllä, jos sellaisia tarvitsemme. Korvauspäätöksen toimitamme verkkopalveluun tai tekstiviestillä.

Ohjeita vahinkotilanteisiin:

Sairastuminen tai tapaturma
Lapsen sairastuminen tai tapaturma
Tapaturma urheillessa
Sairastuminen tai tapaturma matkalla
Matkan peruuntuminen
​Matkan keskeytyminen
Matkalta myöhästyminen
Loukkaantuminen liikenteessä vapaa-ajalla
Loukkaantuminen liikenteessä työssä tai työmatkalla
Sairastuin ammattitautiin