Kokemuksia vakuutusyhtiö Turvasta
Meille on tärkeää se, että asiakkaidemme elämän tärkeät asiat ovat meillä turvassa ja he voivat elää huoletta. Ja hymy, joka kuuluu ja näkyy asiakaskohtaamisissa.
Tällä sivulla voit tutustua asiakkaiden antamiin palautteisiin Turvasta. Jokainen asiakaspalaute on meille kullanarvoinen ja luemme palautteet aina ajatuksella ja sydämellä. Sinäkin voit auttaa meitä kehittämään palveluitamme antamalla meille palautetta.
Asiakkaidemme kokemuksia Turvasta
”Santeri palasi vielä puhelumme jäljeen, että oli vielä tarkistanut asiaa ja saimme murtohälytyksestä 5% alennuksen vakuutusmaksuun. Hienoa, että puhelun jälkeen vielä oli selvitelty asiaa ja soitettiin perään - tästä erityiskiitos. Ihan joka paikassa tätä puhelua ei olisi tehty.”
palaute lokakuulta 2020
”Lasten vakuutusten kanssa asiointi on mutkatonta. Antaisin lisää plussaa vielä taskuturvasta ja suoraveloituskortista. Todella hyvä ja käytännöllinen, tuo turvaa myös kun lapsiperheessä välillä taloudellisesti tiukempaa.”
palaute helmikuulta 2021
”Tein korvaushakemuksen verkossa. Minulle soitettiin myöhemmin ja kysyttiin lisätietoa, se teki palvelusta henkilökohtaista. Vaikka en saanut korvausta rikkoutuneesta tuotteesta asiani hoidettiin tyylikkästi loppuun. Henkilö oli ystävällinen ja ammattitaitoinen.”
palaute joulukuulta 2020
”Jonotus ihanan rentoa. Asiakaspalvelija ystävällinen ja sopivan tuttavallinen. Harvoin voi puhelun kautta ”nähdä”, että vastapuoli ”hymyilee puhelimeen”. Pitäkää huoli henkilökunnasta, niin laatu pysyy hyvänä....”
palaute heinäkuulta 2020
”Olen uusi asiakas ikä 81 vuotta aloin käyttää verkkosivujanne noin kuukausi sitte. Hyvä selkeät sivut, oli helppo alkaa käyttää sivuja joka on tärkeä ikäihmisille.”
palaute toukokuulta 2020
”Todella hyvä palvelu. Erittäin nopeaa ja ihana, henkilökohtainen viesti tuli, kun asia oli käsitelty. Tuntui mukavalta. Todella harvassa tämmöiset kokemukset nykyään.”
palaute lokakuulta 2020
”Olipa ihana yllätys! Ihanaa palvelua, tuli ihan hyvälle tuulelle. JHL perhepäivähoitaja-asiakas tyytyväinen palveluun irtaimiston rikkovahingossa.”
palaute marraskuulta 2020
”Ystävällinen asiakaspalvelija, joka sanoi reilusti, ettei tiedä suoraan vastaus kysymykseeni - selvitti asian ja ilmoitti vastauksen 30 minuutin päästä.”
palaute joulukuulta 2020
”TaskuTurva toimi hienosti reissun päällä, kun auton tuulilasiin tuli reikä: korjausliike löytyi näppärästi ja paikkaus hoitui nopeasti.”
palaute elokuulta 2020
EPSI Rating: Turvalla jälleen alan tyytyväisimmät yksityisasiakkaat
Vakuutusyhtiö Turvalla on jo kymmenennen kerran vakuutusalan tyytyväisimmät henkilöasiakkaat. Turva lunasti kärkipaikan 76,0 keskiarvolla (75 tai parempi on erittäin hyvä taso). Koko toimialan keskiarvo on noussut viime vuodesta ja on nyt 72,9 (vuonna 2020 70,1).
EPSI Ratingin vuosittain tekemä Vakuutustutkimus tutkii vakuutusyhtiöiden asiakastyytyväisyyttä ja asiakasuskollisuutta sekä sitä, mikä tekee asiakkaista tyytyväisiä ja uskollisia. Tutkimuksessa selvitetään toimialan yhtiöiden imagoa, asiakkaiden odotuksia, tuote- ja palvelulaatua sekä vastinetta rahalle.
Turva on onnistunut pitämään asiakastyytyväisyytensä tason ja säilyttämään kaikkien eri osa-alueiden pisteet erittäin korkeina, erottuen eniten toimialan keskitasosta palvelulaadussa. Turvaa kannattaakin suositella myös kavereille!
Reiluja etuja asiakkaillemme
Koska asiakkaamme omistavat meidät, haluamme tarjota heille reilut edut. Keskittäminen kannattaa. Lisäksi tarjoamme kaikille suomalaisten ammattiliittojen jäsenille jatkuvan -10 % alennuksen ja räätälöidyt vakuutustuotteet.
Onhan meillä Avainlippu?
Avainlippu on tunnus, joka kertoo, että tuote tai palvelu on kotimaista alkuperää. Avainlippu koristaa myös Turvan tuotteita.