Kokemuksia vakuutusyhtiö Turvasta
Meille on tärkeää se, että asiakkaidemme elämän tärkeät asiat ovat meillä turvassa ja he voivat elää huoletta. Ja hymy, joka kuuluu ja näkyy asiakaskohtaamisissa.
Tällä sivulla voit tutustua asiakkaiden antamiin palautteisiin Turvasta. Jokainen asiakaspalaute on meille kullanarvoinen ja luemme palautteet aina ajatuksella ja sydämellä. Sinäkin voit auttaa meitä kehittämään palveluitamme antamalla meille palautetta.
Asiakkaiden kokemuksia Turvasta
”Asiakaspalvelijat keiden kanssa olen asioinut, ovat aina erittäin ystävällisiä, maanläheisiä ja ottavat asiakkaan vastaan todella hyvin. Itsekkin asiakaspalvelutyötä 17 vuotta tehneenä, ei ns. maneerit tule suorasti läpi, vaikka niin on tehtävä. Keep Up The Good Work”
– palaute kesäkuulta 2019
”Kirjasin netissä vastasyntyneen lapsemme henkilötiedot palveluun, mutta meni pidempi hetki löytää nuo kyseiset kirjauskohdat. Olisi mukava saada sisäänkirjautuessa vaikka muistutus, että "sinulla on keskeneräisiä toimenpiteitä" ja tätä kautta pääsisi suoraan hoitamaan rästit pois alta.”
– palaute syyskuulta 2019
”Eläinlääkärikuluhakemukseni käsiteltiin muutamassa päivässä ja sain ihanan tekstarin käsittelystä pyhäpäivänä, sunnuntaina! Käsittelijä toivotti vielä ihania lumilenkkejä minulle ja koiralleni. Todella paljon kiitoksia käsittelijä Miialle. Rahatkin tulivat tilille pian. Todella hyvää palvelua. Kiitos.”
– palaute helmikuulta 2019
”TaskuTurva on todella hyvä. Vielä, kun toimisi apteekeissakin.”
– palaute helmikuulta 2019
”Miksi välillä korvauspäätös tulee verkkopalveluun ja välillä sähköpostilla??”
– palaute helmikuulta 2019
”Asiakaspalvelu ja sen ammattitaito huipussaan! Iloisia ja sydämellisiä ihmisiä! ”
– palaute huhtikuulta 2019
”Netti-ilmoituksen teko oli nopeaa ja vaivatonta, oikean vakuutuksen valinta - sovellus oli myös kätevä. Korvauspäätös tuli myös nopeasti. Kaiken kaikkiaan kiitettävä suoritus.”
– palaute syyskuulta 2019
”Asiakaspalvelussa oli ilo olla palveltavana, asiantuntevan henkilön kanssa hommat hoitui nopeammin kuin kerkisi itse edes kysymyksiä esittää. Ilolla suosittelen teitä jatkossakin.”
– palaute lokakuulta 2019
”Asiallinen ja hyväntuulinen asiakaspalvelu. Puhelinjonotus on kyllä piinaavaa. Välispiikit kyllä poikkeuksellisen kekseliäs oivallus. ”
– palaute huhtikuulta 2019
EPSI Rating: Turvalla jälleen alan tyytyväisimmät yksityisasiakkaat
Turvan yksityisasiakkaat ovat olleet EPSI:n tutkimuksessa alan tyytyväisimmät myös vuosina 2011, 2012, 2013, 2014, 2016, 2017, 2018 ja 2019.
EPSI Ratingin vuosittain tekemä Vakuutustutkimus tutkii vakuutusyhtiöiden asiakastyytyväisyyttä ja asiakasuskollisuutta sekä sitä, mikä tekee asiakkaista tyytyväisiä ja uskollisia. Tutkimuksessa selvitetään toimialan yhtiöiden imagoa, asiakkaiden odotuksia, tuote- ja palvelulaatua sekä vastinetta rahalle.
Turva on onnistunut pitämään asiakastyytyväisyytensä tason ja säilyttämään kaikkien eri osa-alueiden pisteet erittäin korkeina, erottuen eniten toimialan keskitasosta palvelulaadussa. Turvaa kannattaakin suositella myös kavereille!
Reiluja etuja asiakkaillemme
Koska asiakkaamme omistavat meidät, haluamme tarjota heille reilut edut. Keskittäminen kannattaa. Lisäksi tarjoamme kaikille suomalaisten ammattiliittojen jäsenille jatkuvan -10 % alennuksen ja räätälöidyt vakuutustuotteet.
Onhan meillä Avainlippu?
Avainlippu on tunnus, joka kertoo, että tuote tai palvelu on kotimaista alkuperää. Avainlippu koristaa myös Turvan tuotteita.