Siirry suoraan sisältöönSiirry suoraan alatunnisteeseen
HenkilöasiakkaatYritysasiakkaat
FI
VakuutuksetAmmattiliiton jäsenelleAsiakasedutAsiakkaalle
EtusivuVakuutuksetAjoneuvotAutoMoottoripyöräMopo tai skootteriMatkailuautoAsuntovaunuPeräkärryLiikennevakuutusMuut ajoneuvotKevyt sähköajoneuvoNäytä kaikki ajoneuvovakuutuksetKotiTerveysVauvavakuutusTapaturmavakuutusSairauskuluvakuutusLapsivakuutusUrheiluvakuutusTalkoovakuutusNäytä kaikki terveysvakuutuksetMatkaHenkiLemmikkiKoiraKissaKatso kaikki lemmikkivakuutuksetVeneMetsäAmmattiliiton jäsenelleAsiakasedutEdut ja kampanjatKaveri TurvaanArvontaAsiakkaalleIlmoita vahingostaOta yhteyttäUsein kysyttyäLaskutusasiatAsioi digissäOmat vakuutuksetHenkilöasiakkaatYritysasiakkaat
VakuutuksetAmmattiliiton jäsenelleAsiakasedutAsiakkaalle
Valitse sivu
Tapaturma tai sairastuminen järjestömatkalla
Vahingon käsittelyKun olet lähettänyt hakemuksen, voit rauhassa odottaa päätöstä. Pyydämme sinulta lisätietoja, jos sellaisia tarvitsemme. Korvauspäätöksen toimitamme verkkopalveluun tai tekstiviestillä. Voit tarkistaa ajantasaiset käsittelyaikamme täältä.
Toimi näin
  1. 1. Hakeudu lääkäriin
    Kotimaan matkalla hakeudu lääkärin vastaanotolle Pihlajalinnaan. Voit asioida myös Terveystalossa tai muissa hoitolaitoksissa. Ulkomaan matkoilla voit ottaa yhteyttä yhteistyökumppaniimme SOS Internationaliin. Suomenkielinen hätäpalvelu palvelee sinua ympäri vuorokauden jokaisena viikonpäivänä numerossa +358 1019 5111.
  2. 2. Lääkärin kulut
    Yksittäiset lääkärikäynnit, laboratorio-, ultraääni- ja röntgentutkimukset tulee ensin maksaa itse. Vakuutus korvaa myös etälääkärin vastaanoton. Muista ottaa yksityiselle lääkäriasemalle mukaan Kela-kortti.
  3. 3. Ilmoita vahingosta
    Ilmoita vahingosta ja hae korvausta lääkärikuluista.Tee vahinkoilmoitus
  4. 4. Maksusitoumus
    Voit hakea maksusitoumusta lääkärin määräämään magneettitutkimukseen tai toimenpiteeseen. Pyydä tällöin hoitolaitosta toimittamaan yhtiöömme lääkärinlausunto. Saat tiedon päätöksestä puhelimitse, tekstiviestillä tai verkkopalveluun.
  5. 5. Vahingon käsittely
    Kun olet lähettänyt hakemuksen, voit rauhassa odottaa päätöstä. Pyydämme sinulta lisätietoja, jos sellaisia tarvitsemme. Korvauspäätöksen toimitamme verkkopalveluun tai tekstiviestillä. Voit tarkistaa ajantasaiset käsittelyaikamme täältä.
Usein kysyttyä
Jos ammattiliitolle on aiheutunut sairastumisesta kustannuksia, ammattiliitto voi myös hakea korvausta kuluista tällä matkavahinkolomakkeella.
Jos tarvitsemme lisätietoja vahinkokäsittelyä varten, otamme sinuun yhteyttä.
Vai etsitkö näitä?
VerkkopalveluVerkkopalvelussa tarkastelet vakuutustesi tietoja ja laskujasi, ilmoitat vahingosta tai viestittelet kanssamme.