Vahinkokäsittelyajat
Vahinkokäsittelyajoilla tarkoitetaan Turvan reagoimisaikaa asiakkaan vahinkoilmoitukseen, eli vahinko ratkaistaan tai asiakkaaseen ollaan yhteydessä lisätietojen selvittämiseksi.
Kauanko vahinkoilmoitukseni käsittely kestää?
Ratkaisemme 70 % kaikista vahinkoilmoituksista ensimmäisen vuorokauden aikana.
Jos tarvitsemme liitteitä tai lisäselvityksiä, vahinkokäsittelymme voi kestää pidempään. Yleisesti liikenteen henkilövahinkojen, työtapaturmavahinkojen, rakennusvahinkojen sekä oikeusturva- ja vastuuvahinkojen käsittelyssä voi kestää, koska selvittely vie oman aikansa ja vahingot voivat vaatia tietoa usealta osapuolelta.
Tehtyäsi vahinkoilmoituksen se näkyy verkkopalvelussasi välilehdellä korvaus- ja vahinkoasiat. Olemme sinuun yhteydessä, kun vahinkoasiasi etenee. Jos tarvitsemme lisäselvityksiä, pyydämme niitä erikseen.
Vahinkokäsittelyajat
Vahinkotyyppi | Käsittelyaika |
---|---|
Ajoneuvovahingot | 1-3 vrk |
Sairaus- ja tapaturmavahingot | 1-10 vrk |
Maksusitoumuspyynnöt | 1-6 vrk |
Matkasairaus- ja matkatapaturmavahingot | 1-10 vrk |
Matkan peruuntumisvahingot | 1-10 vrk |
Matkatavaravahingot | 1-10 vrk |
Irtaimisto- ja lemmikkivahingot | 1-7 vrk |
Rakennusvahingot | 1-19 vrk |