Vahinkokäsittelyajat
Vahinkokäsittelyajoilla tarkoitetaan Turvan reagoimisaikaa asiakkaan vahinkoilmoitukseen, eli vahinko ratkaistaan tai asiakkaaseen ollaan yhteydessä lisätietojen selvittämiseksi.
Kauanko vahinkoilmoitukseni käsittely kestää?
Ratkaisemme 70 % kaikista vahinkoilmoituksista ensimmäisen vuorokauden aikana.
Jos tarvitsemme liitteitä tai lisäselvityksiä, vahinkokäsittelymme voi kestää pidempään. Yleisesti liikenteen henkilövahinkojen, työtapaturmavahinkojen, rakennusvahinkojen sekä oikeusturva- ja vastuuvahinkojen käsittelyssä voi kestää, koska selvittely vie oman aikansa ja vahingot voivat vaatia tietoa usealta osapuolelta.
Tehtyäsi vahinkoilmoituksen se näkyy verkkopalvelussasi välilehdellä korvaus- ja vahinkoasiat. Olemme sinuun yhteydessä, kun vahinkoasiasi etenee. Jos tarvitsemme lisäselvityksiä, pyydämme niitä erikseen.
Keskimääräiset vahinkokäsittelyajat
Kodin irtaimisto ja lemmikki | 1-9 arkipäivää |
Rakennus | 1-15 arkipäivää |
Ajoneuvot | 1-2 arkipäivää |
Sairaus- ja tapaturma | 1-10 arkipäivää |
Matkasairaus- ja matkatapaturma | 1-10 arkipäivää |
Matkan peruuntuminen | 1-10 arkipäivää |
Matkatavarat | 1-9 arkipäivää |
Maksusitoumuspyynnöt | 1-5 arkipäivää |
Toimistoilla tehdyt vahinkoilmoitukset | 14 arkipäivää |