Varaa aika
Päivitä nykyinen vakuutusturvasi tai pyydä tarjousta. Tavataan verkkotapaamisessa, puhelimitse, toimistolla tai vaikkapa kotonasi – sinä valitset.
Usein kysyttyä ajanvarauksesta
Voit varata ajan asiantuntijallemme vakuutusturvasi päivittämiseen. Ajanvarauksen kautta voit myös pyytää tarjouksen uuteen vakuutukseen. Varatessasi aikaa, voit valita tapaatko asiantuntijamme verkkotapaamisessa, puhelimitse, kasvotusten toimistolla tai vaikkapa kotisohvallasi. Kun varaat ajan ajanvarauskalenterin kautta, sovit tapaamisen sinulle sopivaan aikaan ja paikkaan.
Ajanvarauskalenterin kautta voit varata ajan vakuutusturvasi läpikäyntiin.
Korvausasioita voit hoitaa ilmoittamalla vahingosta verkkopalvelussamme tai soittamalla asiakaspalveluumme. Laskutusasioita voit hoitaa soittamalla asiakaspalveluumme tai lähettämällä viestiä verkkopalvelun kautta.
Kyllä! Kun annat varauksen yhteydessä sähköpostiosoitteesi, saat sähköpostiisi vahvistuksen, jossa on tapaamisen tiedot. Vahvistusviestissä on linkki, josta voit myös perua varaamasi ajan. Jos varaat verkkotapaamisen, saat linkin, josta pääset liittymään tapaamiseen. Saat myös tekstiviestin sekä muistutusviestin.
Verkkotapaamisessa voit hoitaa vakuutusturvaasi liittyvät asiat samalla tavalla kuin asioisit toimistolla. Verkkotapaamiseen liittyminen tapahtuu vahvistussähköpostissa olevasta linkistä. Vahvistusviestissä on myös linkki, jonka avulla voi testata laitteen toimivuutta verkkotapaamisessa. Verkkotapaamiseen liittyessä tunnistaudutaan pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Voit osallistua verkkotapaamiseen tietokoneella, tabletilla tai mobiililaitteella.
Jos et löydä sinulle sopivaa aikaa ajanvarauksen kautta, voit aina myös soittaa asiakaspalveluumme
Tapaamiseen on hyvä varata mukaan henkilöllisyystodistus sekä mahdolliset nykyiset vakuutuskirjat. Jos olet menossa verkkotapaamiseen, tarvitset lisäksi verkkopankkitunnukset ja tietokoneen, tabletin tai älypuhelimen.