Siirry suoraan sisältöönSiirry suoraan alatunnisteeseen
HenkilöasiakkaatYritysasiakkaat
FI
VakuutuksetAmmattiliiton jäsenelleAsiakasedutAsiakkaalle
Ilmoita vahingostaOta yhteyttäUsein kysyttyäLaskutusasiatAsioi digissäOmat vakuutukset
EtusivuVakuutuksetAjoneuvotAutoMoottoripyöräMopo tai skootteriMatkailuautoAsuntovaunuPeräkärryLiikennevakuutusMuut ajoneuvotKevyt sähköajoneuvoNäytä kaikki ajoneuvovakuutuksetKotiTerveysVauvavakuutusTapaturmavakuutusSairauskuluvakuutusLapsivakuutusUrheiluvakuutusTalkoovakuutusNäytä kaikki terveysvakuutuksetMatkaHenkiLemmikkiKoiraKissaKatso kaikki lemmikkivakuutuksetVeneMetsäAmmattiliiton jäsenelleAsiakasedutEdut ja kampanjatKaveri TurvaanArvontaAsiakkaalleIlmoita vahingostaOta yhteyttäUsein kysyttyäLaskutusasiatAsioi digissäOmat vakuutuksetHenkilöasiakkaatYritysasiakkaat
VakuutuksetAmmattiliiton jäsenelleAsiakasedutAsiakkaalle
Ilmoita vahingostaIlmoita vahingostaOta yhteyttäUsein kysyttyäLaskutusasiatAsioi digissäOmat vakuutukset
Matkan peruuntuminen, keskeytyminen tai matkalta myöhästyminen
Vahingon käsittelyKun olet lähettänyt hakemuksen, voit rauhassa odottaa päätöstä. Pyydämme sinulta lisätietoja, jos sellaisia tarvitsemme. Korvauspäätöksen toimitamme verkkopalveluun tai tekstiviestillä. Voit tarkistaa ajantasaiset käsittelyaikamme täältä.
Matkan peruuntuminenMatkustajavakuutukseen kuuluu peruuntumisturva, josta maksamme korvausta, jos et pääse lähtemään etukäteen maksamallesi matkalle ja tähän on jokin vakuutusehtojen mukainen pakottava syy. Pakottava syy voi olla esimerkiksi oma tai lähiomaisen äkillinen, odottamaton sairaus, tapaturma tai kuolema. Huomioithan, että lakkotilanteesta johtuva peruuntuminen ei ole vakuutuksesta korvattava vahinko. Matkan peruuntumisturva on voimassa, jos vakuutus on otettu viimeistään kolme vuorokautta ennen matkan alkamista. Matkan peruuntumisesta korvataan se osuus matkan hinnasta, jota matkanjärjestäjä ei ole velvollinen palauttamaan.
Toimi näin