Siirry suoraan sisältöön Siirry suoraan alatunnisteeseen

Turva palvelee chatissa

Voit keskustella Turvan ihmis- ja robottiasiakaspalvelijoiden kanssa digipalveluissamme sekä TaskuTurva-mobiilisovelluksessa.

Turvan chat-palvelu löytyy seuraavista sijainneista:

  • www.turva.fi
    Asiakkaan vastaanottaa chattirobotti Teppo. Täältä voi myös helposti siirtyä keskustelemaan turvalaisen kanssa asiakaspalvelun aukioloaikona. Tässä chatissa ei koskaan kysytä henkilötietojasi.

    Turvan verkkosivuilla on käytössä myös inpage-chattibotti, joka avautuu yksittäisillä sivuilla sivun sisällön keskelle. Tässä chat-palvelussa Turvan chattirobotti Teppo opastaa sinua löytämään etsimäsi asian tai auttaa sinua jättämään yhteydenottopyynnön turvalaiselle. Yhteydenottopyyntöä varten Teppo voi kysyä sinulta yhteystietojasi (esim. nimi, sähköposti, puhelinnumero), mutta ei henkilötunnustasi.

  • Turvassa-henkivakuutuksen ostosovellus
    Ostosovelluksen chatissa voit keskustella turvalaisen kanssa asiakaspalvelun aukioloaikona. Tässä chatissa ei koskaan kysytä henkilötietojasi.

  • Turvan verkkopalvelu ja TaskuTurva-mobiilisovellus
    Turvan asiakas voi kirjautua Turvan verkkopalveluun tai TaskuTurva-mobiilisovellukseen omilla pankkitunnuksillaan. Verkkopalvelussa tai TaskuTurvassa avautuvassa chatissa vastaa aina turvalainen ja myös henkilökohtaisten asioiden hoitaminen ja henkilötietojen antaminen on turvallista.

Lisää Turvan palveluista

TaskuTurva-mobiilisovellus

TaskuTurvasta näet omat ja liittosi ottamat vakuutukset. Voit tarkastella laskujasi, viestitellä kanssamme tai hoitaa korvausasioita.

Verkkopalvelu

Verkkopalvelussa tarkastelet vakuutustesi tietoja ja laskujasi, ilmoitat vahingosta tai viestittelet kanssamme.

Mutkattomasti paras vakuutusyhtiö!

Suomen tyytyväisimmät asiakkaat Turvassa jo 12. kerran.