Turvan asiakaspalvelulle hopeaa Asiakkaan Ääni –vertailussa

23.5.2019 - Turvassa tapahtuu

Turvan asiakaspalvelu voitti hopeaa Asiakkaan Ääni 2019 -vertailussa

Turva on sijoittunut toiseksi vuoden 2019 Asiakkaan Ääni –vertailun suurten asiakaspalvelujen sarjassa.

Vuoden 2019 vertailussa asiakaspalvelukeskuksiin soitetuista puheluista kerättiin 342 748 palautetta, ja vertailussa oli mukana 8868 asiakaspalvelijaa.

Asiakkaan Ääni on indeksi, joka perustuu suomalaisten asiakkaiden antamiin asiakaspalautteisiin. Indeksi lasketaan satojen tuhansien asiakaspalautteiden pohjalta ja se korreloi voimakkaasti Net Promoter Scoren (NPS) kanssa.

Asiakkaan Ääni on tunnustus ja osoitus siitä, että laadukkaat asiakaskohtaamiset ovat lähtökohtana yrityksen jokapäiväisessä työssä.

”Turvassa erinomainen asiakaspalvelu on selvästi koko henkilöstön kunnia-asia. Olemme sinnikkäästi pyrkineet uudistamaan palveluamme vastaamaan tämän päivän tarpeita, ja toisaalta säilyttämään sen persoonallisuuden ja henkilökohtaisuuden, josta saamme valtavasti kiitosta asiakkailtamme”, kommentoi hienoa sijoitusta Turvan kehittämispäällikkö Jenni Holmén.

”Palkinto kuuluu kaikille asiakkaitamme päivittäin palveleville upeille turvalaisille sekä muille, jotka päivittäin tukevat heitä omalla työllään”, hän jatkaa.

Katso myös: