Siirry suoraan sisältöön Siirry suoraan alatunnisteeseen

Yhteystiedot

  • Jyväskylä
  • Kauppakatu 7
  • 40100 Jyväskylä
ma-pe
9.30-12, 12.45-17
Poikkeusaukioloajat: Toimisto avoinna koulutusten vuoksi 23.9. klo 10.30-17, 25.9. klo 10.30-17

Henkilöasiakkaat
01019 5110
ma-pe 8-18
Yritysasiakkaat
01019 5107
ma-pe 8-17
Korvaukset
01019 5108
ma-pe 8-17
Hätäpalvelu
+358 1019 5111
24h

TaskuTurva - vakuutusturva aina mukanasi

Varoitus! TaskuTurva-sovellus saattaa aiheuttaa normaalista poikkeavaa kiinnostusta vakuutusasioihin.

Katso koko tarina

Milloin voin soittaa hätäpalveluun?

Hätäpalvelu +358 1019 5111 palvelee 24h vuorokaudessa koti-, liikenne- ja ulkomaan matkavahinkotilanteissa silloin, kun tarvitset apua välittömästi.

Hoida vakuutusasioita verkkopalvelussa

Asiakastietojen päivitys ja korvauksen hakeminen käy näppärästi verkkopalvelussa.

Lue lisää verkkopalvelusta

Asioi mobiilissa - lataa TaskuTurva

TaskuTurva-mobiilisovelluksen avulla voit tarkastella vakuutuksiasi missä ja milloin vain.

Lataa TaskuTurva tästä

Chabla – viittomakielinen puhelinpalvelu

p. 0800 195151 palvelee kaikissa vakuutusasioissa ma-pe 8-18. Soitto tulee tehdä Chabla-sovelluksella, lataa Google Play -kaupasta tai App Storesta. Puhelu on maksullinen ja vaatii arvon lataamista Chabla-tilille.

Puhelut paikallisverkkomaksun hinnalla

Kun soitat Turvaan, emme peri sinulta erillistä palvelumaksua, vaan puhelusi kustannus määräytyy käytössäsi olevan matkapuhelinverkon ja operaattorin mukaisesti.

Kotimaan lankaverkosta soittaessasi puhelu maksaa paikallisverkkomaksun (pvm) verran. Matkapuhelimesta soittaessasi veloitus määräytyy operaattorisi perimän matkapuhelumaksun (mpm) mukaisesti. Huomioithan, että puhelut palvelunumeroihin eivät kuulu joidenkin liittymien puhepaketteihin, vaan veloitus riippuu liittymäsopimuksestasi. Ulkomailta soittaessasi veloitetaan kyseisen maan ulkomaanpuhelun maksun verran. Myös jonotusaika on palvelunumeroissamme maksullista.

Hätäpalvelunumero 24 h/vrk on kotimaasta soitettuna maksuton, ja hätäpalvelu auttaa sinua kiireellisissä hätätapauksissa. Ulkomailta soittaessasi hätäpalvelunumero on maksullinen.

Pyrimme pitämään jonotusaikamme kohtuullisina asiakkaillemme. Vuonna 2016 keskimääräinen jonotusaikamme oli kaksi minuuttia ja kiireisin päivä oli maanantai.

Voit halutessasi jättää meille myös soittopyynnön lähettämällä viestin verkkopalvelumme kautta tai ajanvarauslomakkeella.

Puheluiden tallentaminen

Asiakkaiden kanssa käytävät puhelut tallennetaan Turvassa asioinnin todentamiseksi ja laadun varmistamiseksi. Tallennuksen piiriin kuuluvat asiakaspalvelun puhelut ja korvausasiointiin liittyvät puhelut.