Yhteystiedot
Tältä sivulta näet valtakunnalliset yhteystiedot. Turvan 01019-alkuisiin palvelunumeroihin soittaessasi sinulta ei peritä erillisiä palvelumaksuja.
Asiakaspalvelumme palvelee sinua myös sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu(ät)turva.fi.
Toimiston tarkat yhteystiedot tulevat näkyviin kun valitset toimiston alla näkyvästä napista. Tämän jälkeen voit avata kartan, jossa näkyy toimiston sijainti kartalla. Kartan voi sulkea samasta napista.
Puhelut paikallisverkkomaksun hinnalla
Kun soitat Turvaan, emme peri sinulta erillistä palvelumaksua, vaan puhelusi kustannus määräytyy käytössäsi olevan matkapuhelinverkon ja operaattorin mukaisesti.
Kotimaan lankaverkosta soittaessasi puhelu maksaa paikallisverkkomaksun (pvm) verran. Matkapuhelimesta soittaessasi veloitus määräytyy operaattorisi perimän matkapuhelumaksun (mpm) mukaisesti. Huomioithan, että puhelut palvelunumeroihin eivät kuulu joidenkin liittymien puhepaketteihin, vaan veloitus riippuu liittymäsopimuksestasi. Ulkomailta soittaessasi veloitetaan kyseisen maan ulkomaanpuhelun maksun verran. Myös jonotusaika on palvelunumeroissamme maksullista.
Hätäpalvelunumero 24 h/vrk on kotimaasta soitettuna maksuton, ja hätäpalvelu auttaa sinua kiireellisissä hätätapauksissa. Ulkomailta soittaessasi hätäpalvelunumero on maksullinen.
Pyrimme pitämään jonotusaikamme kohtuullisina asiakkaillemme. Vuonna 2016 keskimääräinen jonotusaikamme oli kaksi minuuttia ja kiireisin päivä oli maanantai.
Voit halutessasi jättää meille myös soittopyynnön lähettämällä viestin verkkopalvelumme kautta tai ajanvarauslomakkeella.
Puheluiden tallentaminen
Asiakkaiden kanssa käytävät puhelut tallennetaan Turvassa asioinnin todentamiseksi ja laadun varmistamiseksi. Tallennuksen piiriin kuuluvat asiakaspalvelun puhelut ja korvausasiointiin liittyvät puhelut.