Siirry suoraan sisältöön Siirry suoraan alatunnisteeseen

Verkkopalveluiden yleisimmät ongelmatilanteet

Tältä sivulta löydät tarkempaa tietoa yleisimmistä ongelmatilanteista verkkopalveluissamme sekä vinkkejä niiden ratkaisemiseksi.

Ongelmia verkkopalveluun kirjautumisessa?

  1. 1.
  2. 2.

    Verkkopalvelu toimii parhaiten näiden selainten uusimmilla versioilla: Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari tai Microsoft Edge. Tarkista, että olet päivittänyt selaimesi uusimpaan versioon.
    Google Chromen ohje päivitykseen
    Mozilla Firefoxin ohje päivitykseen
    Microsoft Edgen ohje päivitykseen
    Apple Safarin ohje päivitykseen

Teitkö edellä mainitut toimenpiteet, mutta et pääse edelleekään kirjautumaan verkkopalveluun? Voit laittaa meille palautetta virhetilanteesta. Anna yhteystietosi lomakkeella, jotta voimme ottaa sinuun yhteyttä, kun selvittelemme virhetilannettasi.

Chromen päivitys uusimpaan versioon

  1. 1.

    Avaa Chrome-selain

  2. 2.

    Paina oikean yläreunan kolmea pistettä.

  3. 3.

    Jos listalla näkyy Päivitä Google Chrome, käytössäsi ei ole uusinta versiota. Paina silloin tätä painiketta. Jos ilmoitusta ei näy, on selain päivitetty.

Näin voit tarkistaa, mikä versio Chromen selaimesta on käytössäsi:

  1. 1.

    Avaa Chrome-selain.

  2. 2.

    Paina oikean yläreunan kolmea pistettä.

  3. 3.

    Valitse Ohje -> Tietoja Google Chromesta.

  4. 4.

    Chrome tarkistaa version ja ilmoittaa, onko selain ajan tasalla.

Internet Explorer -selainta ei enää päivitetä, joten se ei tue uusimpia verkkostandardeja eikä välttämättä näytä muitakaan sivuja oikein. Kun Turvan verkkopalveluun kirjautuu Internet Explorerilla, jossa on päällä yhteensopivuusnäkymä, pankkivalinta ja pankkilinkit eivät näy oikein. Samoin riittävän vanha versio Internet Explorerista voi aiheuttaa tämän ongelmatilanteen.

Ongelmia TaskuTurvan käytössä?

Kokeile ensin nämä toimenpiteet:

  1. 1.

    Poista TaskuTurva ja lataa sovellus uudestaan.

  2. 2.

    Tyhjennä välimuisti ja data, jos sinulla on Android-puhelin. iPhonella sovelluksen poisto ja uudelleen lataaminen ajaa saman asian.

  3. 3.

    Jos ei vieläkään auttanut, sammuta puhelin ja käynnistä uudelleen.

Jos TaskuTurva ei toimenpiteistä huolimatta edelleenkään toimi, voit laittaa meille palautetta virheestä. Kerro palautteessa, mikä laite sinulla oli käytössä ja täytä yhteystietosi, niin voimme olla sinuun yhteydessä, kun selvittelemme asiaasi.

Eivät katoa. Kun lataat sovelluksen uudestaan, löydät sieltä samat tutut tiedot sovelluksesta, kuten vakuutustiedot, laskut ja viestit.

Android-käyttäjillä uuden version lataaminen vaatii ensin sovelluksen poistamisen.

Kaikki muut paitsi iPhone-puhelimet ovat Android-puhelimia. Jos sinulla on iPhone, ongelma ei koske sinua.

Jos et saa TaskuTurvaa toimimaan, koska se aukeaa vain valkoiseen ruutuun, näillä ohjeilla voit yrittää korjata ongelman.

1. Paina pitkään TaskuTurvan sovelluskuvaketta kotinäytöllä, kunnes valikko ponnahtaa auki.
2. Valitse Info-näppäin , niin saat auki sovellukseen liittyvät asetukset.
(Jos tämä ei toimi puhelimellasi, mene puhelimen asetuksiin, etsi Sovellukset ja hae täältä TaskuTurva, niin pääset samaan näkymään.)
3. Valitse alapalkin vaihtoehdoista Pakota lopetus .
4. Selaa asetusnäkymässä kohtaan Tallennustila ja klikkaa se auki.
5. Valitse alapalkista Tyhjennä välimuisti ja sen jälkeen vielä Poista tiedot .

Nyt voit kokeilla käynnistää TaskuTurvan uudelleen.

Katso ohjevideo YouTubesta .

Löydät version puhelimestasi: Asetukset > Tietoja puhelimesta > Ohjelmiston tiedot

Ongelmia PDF-tiedostojen avautumisessa

Mahdollisia syitä ongelmalle:

  • Internetin yhteysongelmat

  • Vanhentunut verkkoselaimen versio

  • Virheellinen tiedostotyyppi

  • Latausongelmat

  • Sovellusten yhteensopivuusongelmat

Katso alla olevasta listasta vinkkejä ongelman ratkaisemiseksi.