Vahinkokäsittelyajoilla tarkoitetaan Turvan reagoimisaikaa asiakkaan vahinkoilmoitukseen, eli vahinko ratkaistaan tai asiakkaaseen ollaan yhteydessä lisätietojen selvittämiseksi.
Vahinkokäsittelyajat
Kauanko vahinkoilmoitukseni käsittely kestää?
Ratkaisemme 70 % kaikista vahinkoilmoituksista ensimmäisen vuorokauden aikana.
Jos tarvitsemme liitteitä tai lisäselvityksiä, vahinkokäsittelymme voi kestää pidempään. Yleisesti liikenteen henkilövahinkojen, työtapaturmavahinkojen, rakennusvahinkojen sekä oikeusturva- ja vastuuvahinkojen käsittelyssä voi kestää, koska selvittely vie oman aikansa ja vahingot voivat vaatia tietoa usealta osapuolelta.
Tehtyäsi vahinkoilmoituksen se näkyy verkkopalvelussasi välilehdellä korvaus- ja vahinkoasiat. Olemme sinuun yhteydessä, kun vahinkoasiasi etenee. Jos tarvitsemme lisäselvityksiä, pyydämme niitä erikseen.
Rakennus- ja henkilövahingoissa palvelutilanteemme on ruuhkautunut, ja käsittelyajat voivat olla tavanomaista pidempiä. Pahoittelut tilanteesta - palaamme sinulle mahdollisimman pian asiaan.
Olethan jo ladannut TaskuTurva -mobiilisovelluksen?
TaskuTurvan avulla voit tarkastella vakuutuksiasi ja hoitaa vakuutusasioitasi. Sieltä löydät myös vakuutuksiin liittyvät suorakorvauskortit ja voit viestitellä kanssamme. Tutustu TaskuTurvaan.
Henkilöasiakkaan asiointi
Yhteystiedot Asioi digissä Osta verkosta Pyydä tarjous Varaa aika Häiriötiedotteet Vakuutuksen irtisanominen