Yritysten verkkopalvelun ongelmatilanteet
Tältä sivulta löydät tarkempaa tietoa yleisimmistä ongelmatilanteista yritysten verkkopalvelussa sekä vinkkejä niiden ratkaisemiseksi.
Olethan jo tehnyt uuden verkkopalvelusopimuksen?
Yritysten verkkopalvelu on uudistunut. Jotta saat uuden palvelun käyttöösi, tulee sinun tehdä uusi verkkopalvelusopimus. Mikäli et ole vielä tehnyt uutta verkkopalvelusopimusta, katso ohjeet ja tee sopimus nyt.
Ongelmia yritysten verkkopalveluun kirjautumisessa?
Yleisin ongelma yritysten verkkopalveluun kirjautumisessa on puuttuva verkkopalvelusopimus. Olemme uudistaneet yritysten verkkopalvelua ja tästä syystä kaikkien asiakkaiden on tehtävä uusi verkkopalvelusopimus. Pääset katsomaan ohjeet verkkopalvelusopimuksen tekoon täältä.
Verkkopalvelusopimuksen tekeminen PDF-lomakkeella
Huomaathan, että kaikki yhtiömuodot eivät voi tehdä verkkopalvelusopimusta sähköisesti. Voit tehdä verkkopalvelusopimuksen pdf-lomakkeella, mikäli yhtiömuotosi on jonkin seuraavista:
- verotusyhtymä
- yksityinen elinkeinoharjoittaja (kun Y-tunnus ei ole rekisteröitynyt kaupparekisteriin)
- muu yhdistys
- säätiö
- erityislainsäädäntöön perustuva yhdistys
- evankelis-luterilainen kirkko
- vakuutuskassa
- kuntayhtymä
- muu taloudellinen yhdistys
- rekisteröity uskonnollinen yhdyskunta
- työttömyyskassa
Kun allekirjoittajia on yksi,
Kun allekirjoittajia on kaksi,
Voit toimittaa täytetyn lomakkeen maksutta osoitteeseen:
Keskinäinen Vakuutusyhtiö Turva
Info 5055
Tunnus 5003736
00003 VASTAUSLÄHETYS
Ongelmia verkkopalveluun kirjautumisessa?
1. Kokeile ensin välimuistin tyhjennystä tai toista selainta.
Google Chromen ohje välimuistin tyhjennykseen Microsoft Edgen ohje välimuistin tyhjennykseen Mozilla Firefoxin ohje välimuistin tyhjennykseen Apple Safarin ohje välimuistin tyhjennykseen 2. Verkkopalvelu toimii parhaiten näiden selainten uusimmilla versioilla: Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari tai Microsoft Edge. Tarkista, että olet päivittänyt selaimesi uusimpaan versioon.
Google Chromen ohje päivitykseen Mozilla Firefoxin ohje päivitykseen Microsoft Edgen ohje päivitykseen Apple Safarin ohje päivitykseen
Teitkö edellä mainitut toimenpiteet, mutta et pääse edelleenkään kirjautumaan verkkopalveluun?
Ongelmia PDF-tiedostojen avautumisessa
Mahdollisia syitä ongelmalle:
Internetin yhteysongelmat
Vanhentunut verkkoselaimen versio
Virheellinen tiedostotyyppi
Latausongelmat
Sovellusten yhteensopivuusongelmat
Katso alla olevasta listasta vinkkejä ongelman ratkaisemiseksi.
Sinua saattaisi kiinnostaa myös
Laskutus ja verkkomaksaminen
Tarjoamme Turvan yritysasiakkaille mahdollisuuden vastaanottaa laskut Turvasta sähköisesti.
Ajoneuvopalvelut
Lue yrityksen ajoneuvoihin liittyvistä palveluista, jotka voit hoitaa helposti verkossa.
Haluatko ilmoittaa vahingosta?
Katso ohjeet vahingon ilmoittamiseen ja korvauksen hakemiseen.