Siirry suoraan sisältöönSiirry suoraan alatunnisteeseen

Yritysten verkkopalvelun ongelmatilanteet

Tältä sivulta löydät tarkempaa tietoa yleisimmistä ongelmatilanteista yritysten verkkopalvelussa sekä vinkkejä niiden ratkaisemiseksi.

Olethan jo tehnyt uuden verkkopalvelusopimuksen?

Yritysten verkkopalvelu on uudistunut. Jotta saat uuden palvelun käyttöösi, tulee sinun tehdä uusi verkkopalvelusopimus. Mikäli et ole vielä tehnyt uutta verkkopalvelusopimusta, katso ohjeet ja tee sopimus nyt.

Tee verkkopalvelusopimus

Ongelmia yritysten verkkopalveluun kirjautumisessa?

Yleisin ongelma yritysten verkkopalveluun kirjautumisessa on puuttuva verkkopalvelusopimus. Olemme uudistaneet yritysten verkkopalvelua ja tästä syystä kaikkien asiakkaiden on tehtävä uusi verkkopalvelusopimus. Pääset katsomaan ohjeet verkkopalvelusopimuksen tekoon täältä.

Tee verkkopalvelusopimus

Verkkopalvelusopimuksen tekeminen PDF-lomakkeella

Huomaathan, että kaikki yhtiömuodot eivät voi tehdä verkkopalvelusopimusta sähköisesti. Voit tehdä verkkopalvelusopimuksen pdf-lomakkeella, mikäli yhtiömuotosi on jonkin seuraavista:
- verotusyhtymä
- yksityinen elinkeinoharjoittaja (kun Y-tunnus ei ole rekisteröitynyt kaupparekisteriin)
- muu yhdistys
- säätiö
- erityislainsäädäntöön perustuva yhdistys
- evankelis-luterilainen kirkko
- vakuutuskassa
- kuntayhtymä
- muu taloudellinen yhdistys
- rekisteröity uskonnollinen yhdyskunta
- työttömyyskassa

Kun allekirjoittajia on yksi, pdf-lomake löytyy täältä.
Kun allekirjoittajia on kaksi, pdf-lomake löytyy täältä.

Voit toimittaa täytetyn lomakkeen maksutta osoitteeseen:
Keskinäinen Vakuutusyhtiö Turva
Info 5055
Tunnus 5003736
00003 VASTAUSLÄHETYS

Ongelmia verkkopalveluun kirjautumisessa?

  1. 1.
  2. 2.

    Verkkopalvelu toimii parhaiten näiden selainten uusimmilla versioilla: Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari tai Microsoft Edge. Tarkista, että olet päivittänyt selaimesi uusimpaan versioon.
    Google Chromen ohje päivitykseen
    Mozilla Firefoxin ohje päivitykseen
    Microsoft Edgen ohje päivitykseen
    Apple Safarin ohje päivitykseen

Teitkö edellä mainitut toimenpiteet, mutta et pääse edelleenkään kirjautumaan verkkopalveluun? Voit laittaa meille palautetta virhetilanteesta. Anna yhteystietosi lomakkeella, jotta voimme ottaa sinuun yhteyttä, kun selvittelemme virhetilannettasi.

Ongelmia PDF-tiedostojen avautumisessa

Mahdollisia syitä ongelmalle:

  • Internetin yhteysongelmat

  • Vanhentunut verkkoselaimen versio

  • Virheellinen tiedostotyyppi

  • Latausongelmat

  • Sovellusten yhteensopivuusongelmat

Katso alla olevasta listasta vinkkejä ongelman ratkaisemiseksi.

Sinua saattaisi kiinnostaa myös

Laskutus ja verkko­maksaminen

Tarjoamme Turvan yritysasiakkaille mahdollisuuden vastaanottaa laskut Turvasta sähköisesti.

Laskutus ja verkkomaksaminen

Ajoneuvo­palvelut

Lue yrityksen ajoneuvoihin liittyvistä palveluista, jotka voit hoitaa helposti verkossa.

Ajoneuvopalvelut

Haluatko ilmoittaa vahingosta?

Katso ohjeet vahingon ilmoittamiseen ja korvauksen hakemiseen.

Katso ohjeet