Verkkopalvelusopimus
Yritysten verkkopalvelu on uudistunut. Saat palvelun käyttöösi, kun teet uuden verkkopalvelusopimuksen. Katso ohjeet alta, tee sopimus ja ota palvelu käyttöön!
Tee verkkopalvelusopimus
Yritysten verkkopalvelussa voi hoitaa vakuutusten vuosittaiset rutiinit ja ilmoittaa vahingosta. Voit myös lähettää viestejä suojatussa yhteydessä.
Verkkopalvelun voi ottaa käyttöönsä yritys tai yrittäjä, jolla on Y-tunnus. Tämä koskee seuraavia yhtiömuotoja:
- osakeyhtiö ja julkinen osakeyhtiö
- yksityinen elinkeinoharjoittaja (kun y-tunnus on rekisteröitynyt kaupparekisteriin)
- kommandiittiyhtiö
- yhdistys
- avoin yhtiö
- osuuskunta
- pankki
- vakuutusyhtiö.
Lisäksi henkilöllä tulee olla yrityksen nimenkirjoitusoikeus. Jos nimenkirjoitus oikeus on jaettu, tarvitsemme kaikilta allekirjoituksen.
Siitä henkilöstä joka ensimmäisenä allekirjoittaa verkkopalvelusopimuksen, tulee palvelun pääkäyttäjä. Verkkopalvelun pääkäyttäjä voi nimetä verkkopalveluun uusia käyttäjiä ja hallinnoida käyttöoikeuksia. Pääkäyttäjän voi myös myöhemmin muuttaa tai lisätä useamman pääkäyttäjän.
Näin teet verkkopalvelusopimuksen sähköisesti
1. Tee sopimus
Voit tehdä verkkopalvelusopimus sähköisesti . Huomaa, että yrityksen verkkopalvelusopimuksen voi tehdä vain henkilö, jolla on yrityksen nimenkirjoitusoikeus.Tutustu verkkopalvelun sopimusehtoihin .
Sopimuksen tekemiseen tarvitset henkilökohtaiset verkkopankkitunnukset ja yrityksen Y-tunnuksen.2. Odota viestiämme
Saat sähköpostiviestin, kun palvelu on käytössäsi.3. Kirjaudu palveluun ja lisää uusia käyttäjiä
Pääkäyttäjä voi tämän jälkeen kirjautua palveluun ja lisätä uusia käyttäjiä:
- Valitse etusivulta Käyttäjähallinta, ja valitse Lisää uusi käyttäjä.
- Kun lisäät käyttäjän, tarvitset lisättävästä käyttäjästä nimen, sähköpostiosoitteen, puhelinnumeron ja henkilötunnuksen.
Jos käyttäjällä ei ole suomalaista henkilötunnusta, tarvitset hänen syntymäaikansa ja kansalaisuuden. Tämä toiminnallisuus toimii vain silloin kun lisäät yhden uuden käyttäjän.
Käyttäjän lisäämisen yhteydessä voit myös valita käyttäjälle käyttöoikeusroolin. Kun olet lisännyt uuden käyttäjän tiedot, saa hän sähköpostiviestin, jonka kautta hän voi ottaa palvelun käyttöönsä. Jotta tämä onnistuu sujuvasti, yhteystietojen tulee olla oikein.4. Valtuuta käyttäjiä
Kun verkkopalvelu on käytössä, voi pääkäyttäjä valtuuttaa toisen yrityksen – esim. tilitoimiston – tai yksityishenkilön hoitamaan yrityksen vakuutusasioita verkkopalvelussa. Yrityksen voimassa olevat verkkovaltakirjat siirtyvät automaattisesti uuteen palveluun.
Osa valtakirjoista saattaa vaatia erillistä hyväksyntää. Näet tiedon näistä valtakirjoista palvelun etusivulla.
Huomaathan, että kaikki yhtiömuodot eivät voi tehdä verkkopalvelusopimusta sähköisesti. Voit tehdä verkkopalvelusopimuksen pdf-lomakkeella, mikäli yhtiömuotosi on jonkin seuraavista:
- verotusyhtymä
- yksityinen elinkeinoharjoittaja (kun Y-tunnus ei ole rekisteröitynyt kaupparekisteriin)
- muu yhdistys
- säätiö
- erityislainsäädäntöön perustuva yhdistys
- evankelis-luterilainen kirkko
- vakuutuskassa
- kuntayhtymä
- muu taloudellinen yhdistys
- rekisteröity uskonnollinen yhdyskunta
- työttömyyskassa
Kun allekirjoittajia on yksi,
Kun allekirjoittajia on kaksi,
Voit toimittaa täytetyn lomakkeen maksutta osoitteeseen:
Keskinäinen Vakuutusyhtiö Turva
Info 5055
Tunnus 5003736
00003 VASTAUSLÄHETYS
Näin allekirjoitat verkkopalvelusopimuksen
Jos yrityksessäsi on jo aloitettu verkkopalvelusopimuksen teko mutta sopimukseen tarvitaan lisää nimenkirjoitusoikeudellisten allekirjoituksia,
Tätä varten tarvitset
henkilökohtaiset verkkopankkitunnukset
yrityksen Y-tunnuksen.
Saat sähköpostiviestin, kun palvelu on käytössäsi.
Lisätiedot ja neuvot
01019 5107
ma–pe klo 9-16
Sinua saattaisi kiinnostaa myös
Laskutus ja verkkomaksaminen
Tarjoamme Turvan yritysasiakkaille mahdollisuuden vastaanottaa laskut Turvasta sähköisesti.
Ajoneuvopalvelut
Lue yrityksen ajoneuvoihin liittyvistä palveluista, jotka voit hoitaa helposti verkossa.
Haluatko ilmoittaa vahingosta?
Katso ohjeet vahingon ilmoittamiseen ja korvauksen hakemiseen.