Siirry suoraan sisältöönSiirry suoraan alatunnisteeseen
22.9.2024

Paperiton palvelu ja digimaksaminen helppoa sekä turvallista

Turvan vakuutusasiat on helppo hoitaa digitaalisesti, ilman paperipostin käsittelyä. Paperiton palvelu tarjoaa vaivattoman tavan hallita vakuutuksia ja niiden maksamista. Kun otat käyttöön paperittoman palvelumme, vakuutuspaperisi ovat aina tallessa Turvan verkkopalvelussa ja TaskuTurva-sovelluksessa. E-laskun avulla vakuutuslaskut menevät suoraan verkkopankkiisi hyväksyttäväksi, mikä takaa helppouden ja hallinnan. Sähköinen asiointi auttaa pienentämään hiilijalanjälkeä ja edistää kestävämpää elämäntapaa.Ota käyttöön

Nainen tietokoneella hoitamassa vakuutusasioitaan

Sujuvaa asiointia

Paperiton palvelu on suunniteltu tekemään arjestasi sujuvampaa. Sinun ei tarvitse enää huolehtia vakuutusasiakirjojen tallentamisesta, paperipostin arkistoinnista tai turvallisesta tuhoamisesta, mikä vähentää huolta henkilötietojen päätymisestä vääriin käsiin.

Moni saattaa pohtia, jääkö jotain tärkeää huomaamatta tai vaatiiko palvelun käyttö erityisiä digitaitoja. Huoli on turha, sillä paperittoman palvelun käyttäjien ei tarvitse olla digieksperttejä. Käyttöönotto on tehty helpoksi, ja saat aina sähköpostiviestin, kun verkkopalveluun tulee uutta postia.

Vakuutuspostit ja asiakirjat saapuvat sinulle reaaliajassa ja tietoturvallisesti. Sinun ei tarvitse murehtia paperipostin katoamisesta tai viivästymisestä, sillä kaikki tapahtuu digitaalisesti ja nopeasti. Kaikki tarvittavat asiakirjat ja laskut ovat turvallisesti tallessa Turvan verkkopalvelussa ja TaskuTurvassa, jossa voit tarkastella niitä milloin tahansa.

Helppo tapa hoitaa maksut

E-lasku on kätevä ja turvallinen tapa hoitaa vakuutusmaksut ajallaan. Vakuutuslaskut menevät suoraan verkkopankkiisi hyväksyttäväksi, eikä sinun tarvitse erikseen näpytellä paperilaskun tietoja. Voit halutessasi tilata verkkopankistasi ilmoituksen sähköpostiisi aina, kun uusi lasku on saapunut. Tämä auttaa välttämään mahdolliset myöhästymismaksut.

E-laskun käyttöönotto on yksinkertaista, ja olemme koonneet pankkikohtaisen ohjeistuksen käyttöönottoa helpottamaan. Voit lähettää e-laskuehdotuksen pankkiisi suoraan Turvan verkkopalvelusta. Ehdotus ilmestyy verkkopankkiisi parin päivän kuluessa, ja se tulee hyväksyä 30 vuorokauden kuluessa, jotta palvelu aktivoituu. Paperilaskut ovat tulossa maksullisiksi, joten e-laskun käyttöönotto on myös taloudellisesti järkevä ratkaisu.

Paperiton palvelu ja e-lasku ovat myös merkittäviä ekotekoja, koska vähentävät paperin kulutusta ja siten säästävät luonnonvaroja. Kun asiakirjat ja laskut hoidetaan digitaalisesti, vältetään paperin valmistukseen, kuljetukseen ja käsittelyyn liittyvä energiankulutus ja päästöt.

Kirjaudu Turvan verkkopalveluun, ota palvelut käyttöösi ja nauti digiasioinnin helppoudesta!