Turva haluaa tarjota myös viittomakielisille parasta palvelua

1.7.2019 - Turvassa tapahtuu

Chabla-sovelluspalvelu mahdollistaa etätulkkauksen asiakkaan halutessa paikasta ja ajasta riippumatta.

Turva ottaa 01.07.2019 alkaen käyttöön uuden asiakaspalvelukanavan viittomakielisille asiakkaille. Chabla-tulkkauspalvelu on mobiilisovellus, jota käyttämällä asiakas saa yhteyden sekä tulkkiin että Turvan asiakaspalveluun yhdellä puhelulla. Palvelu mahdollistaa kaikki vakuutuksiin ja korvauksiin liittyvät puhelut arkisin klo 9-16.

Turva haluaa olla entistä paremmin kaikkien asiakkaiden saavutettavissa. Chabla-sovelluspalvelu mahdollistaa etätulkkauksen asiakkaan halutessa paikasta ja ajasta riippumatta. Asiakas voi hoitaa vakuutusasioitaan juuri silloin kuin hänelle itselleen sopii parhaiten eikä tulkkia tarvitse varata etukäteen. Asiakkaan ei myöskään tarvitse jonotella linjan päässä, sillä Chabla-puheluihin vastataan nopeasti.

Palvelun käyttö on mutkatonta. Asiakas voi ladata Chabla-mobiilisovelluksen älypuhelimeensa ja soittaa sovelluksesta Turvan palvelunumeroon 0800 195151. Chabla yhdistää asiakkaan ensin videon välityksellä vapaalle tulkille ja sen jälkeen puhelu yhdistyy automaattisesti Turvan asiakasneuvojalle. Sovelluksen lataaminen on ilmaista, mutta sen käyttö on maksullista. Asiakkaan tulee ladata sovelluksen käyttöön saldoa.

Chabla on kansainvälinen palvelu eli tulkkausta saa halutessaan eri viittomakielillä.

Muistathan, että myös Kelan tarjoamat tulkkauspalvelut toimivat Turvassa.

Chabla-mobiilisovelluksen voit ladata täällä.


Katso myös: