Yhteystiedot

Yhteydenotto, yhteystiedot
  • Kuopio
  • Kauppakatu 55-57
  • 70110 Kuopio
ma-pe
9.30-17
Toimisto suljettu lounastauon ajan klo 12.30-13.15.
Avaa kartta

Katso asiakaspalvelumme yhteystiedot

ma-pe 8-18

Voit myös jättää meille yhteydenottopyynnön ja olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.

Katso yritysasiakkaiden asiakaspalvelumme yhteystiedot

ma-pe 8-17

Voit myös jättää meille yhteydenottopyynnön ja olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.

Katso korvauspalvelumme yhteystiedot

Ajoneuvo-, irtaimisto-, lemmikki-, matka-, tapaturma- ja sairauskuluvahingot ma-ke 8-17, to-pe 12-17

Rakennus-, metsä-, yritysomaisuus-, vene-, vastuu-, oikeusturva-, työtapaturma- ja liikenteen henkilövahingot ma-pe 9-16

Hätätilanteessa ota yhteyttä hätäpalveluumme, joka palvelee 24h.

24h

Soita hätäpalveluun koti-, liikenne ja matkavahinkotilanteissa silloin, kun tarvitset apua välittömästi.

Puhelut paikallisverkkomaksun hinnalla

Kun soitat Turvaan, emme peri sinulta erillistä palvelumaksua, vaan puhelusi kustannus määräytyy käytössäsi olevan matkapuhelinverkon ja operaattorin mukaisesti.

Kotimaan lankaverkosta soittaessasi puhelu maksaa paikallisverkkomaksun (pvm) verran. Matkapuhelimesta soittaessasi veloitus määräytyy operaattorisi perimän matkapuhelumaksun (mpm) mukaisesti. Huomioithan, että puhelut palvelunumeroihin eivät kuulu joidenkin liittymien puhepaketteihin, vaan veloitus riippuu liittymäsopimuksestasi. Ulkomailta soittaessasi veloitetaan kyseisen maan ulkomaanpuhelun maksun verran. Myös jonotusaika on palvelunumeroissamme maksullista.

Hätäpalvelunumero 24 h/vrk on kotimaasta soitettuna maksuton, ja hätäpalvelu auttaa sinua kiireellisissä hätätapauksissa. Ulkomailta soittaessasi hätäpalvelunumero on maksullinen.

Pyrimme pitämään jonotusaikamme kohtuullisina asiakkaillemme. Vuonna 2016 keskimääräinen jonotusaikamme oli kaksi minuuttia ja kiireisin päivä oli maanantai.

Voit halutessasi jättää meille myös soittopyynnön lähettämällä viestin verkkopalvelumme kautta tai ajanvarauslomakkeella.

Puheluiden tallentaminen

Asiakkaiden kanssa käytävät puhelut tallennetaan Turvassa asioinnin todentamiseksi ja laadun varmistamiseksi. Tallennuksen piiriin kuuluvat asiakaspalvelun puhelut ja korvausasiointiin liittyvät puhelut.