Siirry suoraan sisältöönSiirry suoraan alatunnisteeseen
HenkilöasiakkaatYritysasiakkaat
FI
Tietoa TurvastaTöihin TurvaanVastuullisuusUutiset ja sisällötTurva vuokraa
Kirjautuminen
Kirjaudu verkkopalveluun
Kirjaudu verkkopalveluunHallinnoi vakuutuksia ja tietojasi sekä tarkastele laskujasi ja korvauspäätöksiäsi.Oletko ilmoittamassa vahingosta?Lue ennen kirjautumista toimintaohjeet. Joissakin vahinkotilanteissa voit asioida suoraan kumppaneillamme, eikä vahinkoilmoitusta tarvita.Ongelmia verkkopalveluun kirjautumisessa?Katso tietoa yleisimmistä ongelmatilanteista verkkopalveluissamme, sekä vinkkejä niiden ratkaisemiseksi.
Tee uusi verkkopalvelusopimusSaat yritysten verkkopalvelun käyttöösi, kun teet uuden verkkopalvelusopimuksen.Kirjaudu verkkopalveluunVerkkopalvelussa näet yrityksesi vakuutukset ja voit hoitaa vakuutus- ja korvausasioita.Ongelmia yritysten verkkopalveluun kirjautumisessa?Katso yleisimmät ongelmatilanteet yritysten verkkopalvelussa ja ohjeet niiden ratkaisemiseen.
Kirjaudu verkkopalveluun
Kirjaudu verkkopalveluunHallinnoi vakuutuksia ja tietojasi sekä tarkastele laskujasi ja korvauspäätöksiäsi.Oletko ilmoittamassa vahingosta?Lue ennen kirjautumista toimintaohjeet. Joissakin vahinkotilanteissa voit asioida suoraan kumppaneillamme, eikä vahinkoilmoitusta tarvita.Ongelmia verkkopalveluun kirjautumisessa?Katso tietoa yleisimmistä ongelmatilanteista verkkopalveluissamme, sekä vinkkejä niiden ratkaisemiseksi.
Tee uusi verkkopalvelusopimusSaat yritysten verkkopalvelun käyttöösi, kun teet uuden verkkopalvelusopimuksen.Kirjaudu verkkopalveluunVerkkopalvelussa näet yrityksesi vakuutukset ja voit hoitaa vakuutus- ja korvausasioita.Ongelmia yritysten verkkopalveluun kirjautumisessa?Katso yleisimmät ongelmatilanteet yritysten verkkopalvelussa ja ohjeet niiden ratkaisemiseen.
EtusivuTietoa TurvastaHallinto ja johtoTaloustietoaMedialleTöihin TurvaanVastuullisuusUutiset ja sisällötTurva vuokraaKirjaudu verkkopalveluun
Kirjaudu verkkopalveluun
Kirjaudu verkkopalveluunHallinnoi vakuutuksia ja tietojasi sekä tarkastele laskujasi ja korvauspäätöksiäsi.Oletko ilmoittamassa vahingosta?Lue ennen kirjautumista toimintaohjeet. Joissakin vahinkotilanteissa voit asioida suoraan kumppaneillamme, eikä vahinkoilmoitusta tarvita.Ongelmia verkkopalveluun kirjautumisessa?Katso tietoa yleisimmistä ongelmatilanteista verkkopalveluissamme, sekä vinkkejä niiden ratkaisemiseksi.
Tee uusi verkkopalvelusopimusSaat yritysten verkkopalvelun käyttöösi, kun teet uuden verkkopalvelusopimuksen.Kirjaudu verkkopalveluunVerkkopalvelussa näet yrityksesi vakuutukset ja voit hoitaa vakuutus- ja korvausasioita.Ongelmia yritysten verkkopalveluun kirjautumisessa?Katso yleisimmät ongelmatilanteet yritysten verkkopalvelussa ja ohjeet niiden ratkaisemiseen.
HenkilöasiakkaatYritysasiakkaat
Tietoa TurvastaTöihin TurvaanVastuullisuusUutiset ja sisällötTurva vuokraa
Valitse sivu
Parasta arjen turvaa
Vastuullista vakuutuspalvelua
Asiakkainamme on lukuisia kotimaisia ammattiliittoja, ja yli miljoona suomalaista on jo meillä liittojäsenyytensä kautta vakuutettuna. Ammattiliittoyhteistyö on ollut koko Turvan historian ajan ensiarvoisen tärkeää; ymmärrämme suomalaisen palkansaajan arkea ja haluamme olla tukemassa häntä siinä.Ei kapulakieltä tai pikku pränttejäBrändimme näkyy niin liiton jäsenten kuin muiden keskuudessa markkinoinnin keinoin. Yksi arvoistamme on mutkattomuus, jota haluamme erityisesti markkinointiviestinnässämme painottaa. Ilmaisemme monimutkaisiltakin tuntuvat vakuutusasiat mahdollisimman ymmärrettävästi. Haluamme tuoda esiin myös muut arvomme: vastuullisuuden ja Hymyile, olet Turvassa. Emme siis ratsasta lennokkailla mainoslauseilla, vaan tuomme esiin todelliset faktat. Arkinen kepeys viesteissämme vahvistaa mielikuvaa mielenrauhasta: Hymyile, olet Turvassa."Koin että minua kuunneltiin ja mielipiteitäni kunnioitettiin, ei yritetty liikaa tyrkyttää mitään sen jälkeen jos selkeästi sanoin ei. Sain myös hyvin ja selkeästi tietoa palveluista, mikä vaikutti päätökseeni."*Kattavaa turvaaTapahtuipa ostotilanne verkossa tai kasvokkain, varmistamme, että asiakas tietää ja ymmärtää, mitä ostaa. Kerromme reilusti, mitä vakuutus korvaa ja mitä ei. Asiantuntijan kanssa asiakkaan vakuutusturva käydään läpi, jotta kaikki hänelle tärkeä tulee vakuutetuksi ja puolestaan päällekkäisyyksiltä vältytään. Jos esimerkiksi asiakkaalla on jo matkavakuutus ammattiliittonsa kautta, emme myy suotta erillistä.Vakuutusvalikoimamme on kattava, meiltä löytyy turvaa niin kotiin kuin tien päälle sekä muihin elämän tärkeisiin tilanteisiin. Pyrimme huolehtimaan myös asiakkaan läheisistä eli turvasta siinä tilanteessa, että vakuutuksenottaja menehtyy. Olemme räätälöineet erityisesti ammattiliittojen jäsenille suunnatun kohtuuhintaisen Turvassa-henkivakuutuksen. Varsinkin lapsiperheiden vanhemmille tai omistusasunnossa asuville henkivakuutus on tarpeellinen turva, jos ikävin tapahtuu.Sujuvaa asiointiaAsiointia pyrimme helpottamaan tarjoamalla eri asiointikanavia. Palvelemme niin verkossa, mobiilissa, toimistoilla kuin puhelimessakin. Kun kanavavalikoima on laaja, myös tavoitettavuus on hyvä. Sähköiset palvelut nopeuttavat vastausten saamista. Esimerkiksi chat-palvelu on varsin suosittu juuri tämän vuoksi. Mobiilisovelluksemme TaskuTurva on yksi kilpailuvalttimme. Asiakkaamme ovat löytäneet sen pariin hyvin, tällä hetkellä sovelluksen ladanneita on jo reilu 100 000. TaskuTurva on nykyaikainen tapa pitää vakuutusturva käden ulottuvilla ja tarkistaa toimintaohjeet vahingon sattuessa."Aivan uskomatonta kuinka jouhevasti ja nopeasti asiat etenivät. Täysi 10"**Lainaukset on kerätty asiakaspalautekyselyistä vuosina 2023-2024. Olemme varmistaneet palautteiden aitouden lähettämällä palautekyselyn vain Turvassa asioineille.
Kun sattuu ja tapahtuu, täällä ollaanVakuutusyhtiön totuuden hetki koittaa silloin, kun asiakkaalle sattuu vahinko. Sitä varten me täällä olemme. Vahinkotilanteen hoitaminen ja korvausten maksaminen on perustehtäviämme. Yllättävän tilanteen sattuessa asiakkaan ei tarvitse muistaa ulkoa, miten toimia, vaan me opastamme. Erilaisten vahinkotilanteiden varalle on toimintaohjeet, joita noudattaa. Tavoitettavuus on myös tärkeää. Tarkalla työvuorosuunnittelulla vastaamme vaihtelevaan kysyntään ja pyrimme ohjaamaan asiakkaan siihen asiointikanavaan, jossa hänen asiansa hoituu nopeimmin.Korvauspäätökset pyritään hoitamaan mahdollisimman nopeasti. Ruuhkalta ei kuitenkaan aina voi välttyä, esimerkiksi huonot ajokelit aiheuttavat ajoneuvovahinkoja ja matkustus- ja lomasesonkien aikaan sattuu tapaturmia. Korvausten käsittelyaikojen pitkittyessä tiedotamme tilanteesta verkkosivuillamme ja pyrimme arvioimaan käsittelyn kestoaikoja. Näin asiakas pysyy kärryillä siitä, missä mennään.Aina saatu korvauspäätös ei ole asiakkaalle toivotunlainen. Näissä tilanteissa kehotamme olemaan meihin yhteydessä, keskustelemme mielellämme päätöksestä ja siihen vaikuttavista tekijöistä. Jos päätös osoittautuu vääräksi, korjaamme sen mahdollisimman pian. Jos yhteisymmärrykseen korvauspalvelun kanssa ei päästä, vapaaehtoisten vakuutusten osalta asiakas voi ottaa yhteyttä Turvan asiakasasiamieheen. Tärkeää on, että asiakas ymmärtää, mihin vahinkopäätös perustuu ja miksi. Jos päätöksessä on asiakkaan mielestä edelleen korjattavaa, voi hän olla yhteydessä Rahoitus- ja vakuutusneuvontaan Fineen. Fine on riippumaton vakuutusalan asiantuntija, joka neuvoo ja ratkoo vakuutusasioita koskevia erimielisyyksiä. Turva noudattaa Finen antamia ratkaisusuosituksia.Merkittävää on, että asiakastyytyväisyyttä selvittävä