Haussa asiakasneuvoja outbound-toimintoon Tampereelle

20.12.2017 - Rekrytointi

Liukastumisen todennäköisyyttä voi pienentää olennaisesti kulkemalla fiksusti.

Etsimme asiakasneuvojaa Turvan asiakaspalvelukeskukseen Tampereelle.

Asiakasneuvojan tehtävänä on kontaktoida puhelimitse Turvan potentiaalisia asiakkaita sopiakseen tapaamisen vakuutusedustajan kanssa, sekä kartoittaa olemassa olevan asiakkaan vakuutustilanne ja mahdolliset lisätarpeet huolenpidollisten kampanjoiden merkeissä.

Odotamme sinulta

• myynti- ja palveluhenkisyyttä
• tavoitteellista ja rohkeaa asennetta
• yhteistyökykyä ja positiivista asennetta sekä hyviä vuorovaikutustaitoja
• kykyä ja halua uuden oppimiseen
• kykyä hoitaa useita tehtäviä samanaikaisesti
• perus IT-taitoja
• aikaisempi kokemus tai koulutus vakuutusalalta on eduksi
• ruotsin ja englannin kielitaito on eduksi

Tarjoamme

• mielenkiintoista puhelimitse tapahtuvaa myynti- ja asiakaspalvelutyötä
• koulutuksen työtehtäviin
• nykyaikaisen työympäristön ja työvälineet
• mukavan työyhteisön Tampereen keskustassa
• vakuutusalan työehdot ja edut vakavaraisessa suomalaisessa keskinäisessä yhtiössä
• toistaiseksi voimassaolevan työsuhteen

Lisätietoja tehtävästä antaa

Palvelupäällikkö Heidi Hirvimäki puh. 040 7635154, ke 20.12. klo 9-10, to 21.12. klo 9-10.

Täytäthän hakemuksen 5.1. mennessä Turvan verkkosivuilla.

Juttua muokattua: Hakua on jatkettu 5.1. asti.

Katso myös: