Turvan lauantaichat - nyt voit asioida meillä myös viikonloppuisin!

17.1.2020 - Turvassa tapahtuu

Turva tarjoaa asiakkailleen verkkopalvelussa lauantaichatin joka lauantai klo 10-14.

Turva tarjoaa asiakkailleen lauantaichatin verkkopalvelussa. Chatti löytyy kätevästi turva.fi:ltä. Tähän asti viikonloppuchattia on tarjonnut ainoastaan maankuulu chatbottimme Teppo, mutta jatkossa lauantaichatissä voi keskustella myös asiakasneuvojan kanssa asiasta kuin asiasta klo 10-14 välillä.

Parhaiten lauantaichat taipuu nopeiden asioiden hoitamiseen, kuten osoitteen tai vakuutuksia koskevien muutosten tekoon, tarjousten pyyntöön, vakuutusten ostamiseen ja neuvon kysymiseen. Chattailuun kannattaa ottaa omat pankkitunnukset esille, niin tunnistautuminenkin hoituu kätevästi chatin aikana.

Olemme jo jonkin aikaa testailleet viikonloppuchattia Turvan verkkopalvelussa ja nyt kun on varmistunut, että uusi puhelinjärjestelmämme toimii moitteetta, haluamme kertoa ilouutiset kaikille. Asiakasneuvoja Akusti Koskinen kertoo, että lauantaichatin linjoilla on ollut vielä toistaiseksi rauhallista. Ihmiset asioivat hyvin samanlaisissa asioissa kuin arkisinkin.

– Toivotaan tietysti, että mahdollisimman monet ihmiset löytävät lauantaichatin ja pystytään antamaan palvelua myös viikonlopun aikana. Moni pyytää tarjousta tai ilmoittaa tilanteen muutoksesta. Esimerkiksi jos kotiosoite muuttuu tai on ostanut juuri perjantaina auton, eikä sitä näy vielä omissa tiedoissa ja haluaa varmistaa, että vakuutus on voimassa.

Huomioithan, että lauantaichat ei voi auttaa korvausasioissa, mutta viesti välitetään kyllä eteenpäin.

– Korvausasioissa emme voi lauantaisin neuvoa tai auttaa, mutta välitämme soittopyynnön korvauspalveluihin maanantaille. Akuuteissa tilanteissa tulee aina soittaa hätäpalveluun, joka palvelee 24/7, muistuttaa Akusti.

Akusti kokee, että lauantain chatista on asiakkaille paljon etua.

– Mikäli asiakas haluaa saada vastauksen nopeissa asioissa, me tarjoamme nyt paremman mahdollisuuden siihen. Enää ei ole kahta mykkää päivää arkiviikkojen välissä, vaan meihin voi olla suoraan yhteydessä myös lauantaisin.

Lisäksi lauantaichat mahdollistaa sen, että asiakkaita saadaan palveltua entistäkin ripeämmin myös maanantaisin, kun ruuhka asiakaspalvelussa ei kasaannu niin kovasti alkuviikolle. Maanantai kun on vakuutusyhtiön asiakaspalvelussa viikon kiireisin päivä.

– Tärkeintä lauantaichatissä on, että me olemme paremmin asiakkaan tavoitettavissa. Asian voi hoitaa tai vähintään se otetaan meille käsittelyyn, joten se ei jää maanantaille asti. Näin pystymme tarjoamaan asiakkaalle entistä parempaa palvelua.

Katso myös: