Siirry suoraan sisältöön Siirry suoraan alatunnisteeseen

Alan parhailla eväillä kohti suurta muuttoa

21.12.2020 - Satu Rinta-Jaskari

Voi mikä ihana uutinen, joka vuosi toisensa jälkeen jaksaa yllättää ja sykähdyttää! Marraskuun alussa Turva sai jo yhdeksännen voiton alan parhaasta asiakastyytyväisyydestä (EPSI Ratingin vakuutustutkimus).

Pitkä voittoputki ei ole sattumaa. Kokemukseni mukaan korkeaan asiakastyytyväisyyteen tarvitaan erityisesti kahta asiaa. Kaiken ytimenä on turvalainen palvelukulttuuri, jossa arvostetaan asiakasta ja halutaan kohdata hänet mutkattomasti, ihminen ihmisenä.

Toisaalta taustalla on järjestelmällisesti toteutettu asiakkaiden monipuolinen kuuntelu ja jatkuva kehittäminen saadun palautteen pohjalta. Me haluamme kasvaa ja kehittyä yhdessä asiakkaidemme kanssa.

Turvassa olemme juuri nyt tilanteessa, jossa asia on erityisen ajankohtainen. Saamme valmiiksi ensimmäisiä osia laajasta uudistuksesta koskien perusjärjestelmiämme, joissa hoidamme vakuutuksia ja käsittelemme korvauksia. Koska muutos on aina mahdollisuus, olemme hyödyntäneet sen kehittämällä vakuutuksiamme vastaamaan entistä paremmin asiakkaidemme nykyisiä tarpeita. Toisaalta jostain on myös pakko luopua ja se tarkoittaa ajan saatossa kertyneiden vanhojen vakuutustuotteiden poistumista.

Olemme verranneet tätä muutosta isoon rakennushankkeeseen, jonka ensimmäisiä kerroksia on jo rakennettu, mutta työmaa on edelleen käynnissä ja rakentaminen jatkuu. Ensimmäiset asiakkaat pääsevät kuitenkin jo muuttamaan upouusiin tiloihimme. Tulette huomaamaan, että ne on huolella suunniteltu teitä varten. Ensimmäisenä pääsette tutustumaan uudistuviin koti-, eläin-, metsä- ja venevakuutuksiimme.

Me turvalaiset olemme valmistelleet huolella ensimmäistä muuttoa ja haluamme tehdä sen asiakkaillemme mahdollisimman helpoksi. Uskomme uudistuvien vakuutustemme vastaavan asiakkaidemme toiveita ja olemme parhaamme mukaan rakentaneet kullekin asiakkaalle sopivimman polun vanhoista vakuutuksista uusiin.

Tiedämme, että vakuutusasiat eivät ole joka päivä päällimmäisenä mielessä, emmekä halua aiheuttaa asiakkaillemme suurta vaivaa. Siksi olemme isolla joukolla ja laajalla asiantuntemuksella pohtineet, miten asiakkaamme pääsevät muuttamaan vanhoista vakuutuksista uusiin mahdollisimman helposti ja vaivattomasti.

Erityisen tärkeää meille on varmistaa, että asiakkaidemme vakuutusturva pysyy katkeamattomana voimassa ja vastaa heidän tarpeitaan. Tulemme siirtymään uusiin vakuutuksiin yksi vakuutuslaji kerrallaan.

Saat asiakkaanamme meiltä hyvissä ajoin muutoksesta kertovan kirjeen ja tarjouksen, joka meistä vastaa juuri sinun tarpeitasi aiemman vakuutusturvasi pohjalta. Uusi vakuutusturvasi astuu voimaan, kun maksat tarjouksen mukana tulleen laskun. Toivomme, että tutustut uusiin tuotteisiimme ja olet tarjoukseemme tyytyväinen.

Olemme täällä sinua varten ja varaudumme vastaamaan mahdollisesti herääviin kysymyksiin niin puhelimessa, verkossa kuin toimistoillakin.

Uudistutaan turvallisesti yhdessä!

Satu Rinta-Jaskari
kirjoittaja on Turvan liiketoiminnan kehittämisestä vastaava johtaja

Katso myös: