• Ihmeen kaupalla

    19.12.2017 | Vapaa-aika

    En ole koskaan elämässäni murtanut yhtään luuta, mitä nyt nirhaissut yhtä sormea sentin, pari lyhyemmäksi. En ole loukkaantunut muutoinkaan vaarallisesti. Tai no, ainakaan hengenvaarallisesti. Näin siitä huolimatta, että olen kyllä tehnyt yhtä sun toista, vaarallista ja vastuutontakin.

    Lue lisää

  • Arjen tekeminen helpommaksi ei ole koskaan laiskuutta

    22.11.2017 | Työelämä

    Tuntuuko, että vuorokaudessa on tällä hetkellä aivan liian vähän tunteja ja aivan liian paljon asioita, jotka pitää tehdä tai jotka ainakin olisi mukava tehdä? Hienoa! Sittenhän me olemme samalla aaltopituudella.

    Lue lisää

  • Etäpäivän ihanuus ja kurjuus

    2.11.2017 | Työelämä

    Monipaikkatyöskentely ja etätyö ovat tulleet jäädäkseen. Olemme todenneet, että paikkaan sidottu työskentely ei tule olemaan se muoto, jolla työtä tänään tai tulevaisuudessa tehdään.

    Lue lisää

  • Jääkö perinteinen allekirjoitus unholaan?

    17.10.2017 | Asiakaspalvelu

    Allekirjoittaminen tarkoittaa vielä minunkin ikäiselleni sitä, että nimi kirjoitetaan kaunokirjoituksella nimenselvennyksen ylle. Minä kuulun oppilaisiin, joille on opetettu viimeisimpiä kaunokirjoituksen tyylejä. 

    Lue lisää

  • Kaukana kotoa ja avun tarpeessa?

    20.9.2017 | Asiakaspalvelu

    Lomamatkalla usein sattuu ja tapahtuu, pahimmissa tapauksissa ensin tapahtuu ja sitten sattuu. Aivan normaali sairaus, vaikkapa flunssa tai vatsatauti, on reissussa ollessa usein paljon hankalampi kaveri kuin kotioloissa. Lentäminen on vaikeaa, jos poskiontelot ovat täynnä limaa. Ja jo sinne lentokentälle pääseminen voi olla tuskaista, jos vatsatauti vaivaa. Joskus lääkinnällistä apua tarvitaan pienen tapaturman jälkien paikkaamiseen.

    Lue lisää

  • Älykodista, päivää!

    11.8.2017 | Asiakaspalvelu

    Meillä on älykoti. Osana pilottihanketta saimme noin vuoden kestäneessä kokeilussa käyttöömme ison laatikollisen erilaisia mittareita, kytkimiä ja valoja sekä älykodin keskusyksikkönä toimivan ”hubin”. Se yhdistää kodissamme erilaiset tunnistimet ja älylaitteet yhdeksi viisaaksi kokonaisuudeksi. Ainakin teoriassa.

    Lue lisää

  • Tee mitä et osaa

    1.8.2017 | Asiakaspalvelu

    Lähetin jokin aika sitten tämän sitaatin ystävälleni hänen ensimmäisenä työpäivänään, kun hän päätti loikata täysin uudelle alalle, ennalta taitamattomana mutta innokkaana kohti tuntematonta. Lause on mielestäni briljantti.

    Lue lisää

  • Asiakaspalvelun laadun nousukausi?

    13.6.2017 | Asiakaspalvelu

    Asiakaspalvelu kehittyy huimaa vauhtia, palvelukanavat, aukioloajat ja yleisesti tapa palvella. Robotiikka on yksi päivän sanoista. Jätteitä lajitellaan, uutisia kirjoitetaan ja monia taustatöitä hoidetaan robotiikan avulla. Näissä asioissa emme välttämättä edes tiedosta robotiikan olemassaoloa. Saatamme lukea robotin kirjoittamaa uutista ja tunnistaa kirjoittajan korkeintaan pilkkuvirheistä.

    Lue lisää

Lataa lisää