Siirry suoraan sisältöönSiirry suoraan alatunnisteeseen
HenkilöasiakkaatYritysasiakkaat
FI
Tietoa TurvastaTöihin TurvaanVastuullisuusUutiset ja sisällötTurva vuokraa
Kirjautuminen
Kirjaudu verkkopalveluun
Kirjaudu verkkopalveluunHallinnoi vakuutuksia ja tietojasi sekä tarkastele laskujasi ja korvauspäätöksiäsi.
Oletko ilmoittamassa vahingosta?Lue ennen kirjautumista toimintaohjeet. Joissakin vahinkotilanteissa voit asioida suoraan kumppaneillamme, eikä vahinkoilmoitusta tarvita.
Ongelmia verkkopalveluun kirjautumisessa?Katso tietoa yleisimmistä ongelmatilanteista verkkopalveluissamme, sekä vinkkejä niiden ratkaisemiseksi.
Tee uusi verkkopalvelusopimusSaat yritysten verkkopalvelun käyttöösi, kun teet uuden verkkopalvelusopimuksen.
Kirjaudu verkkopalveluunVerkkopalvelussa näet yrityksesi vakuutukset ja voit hoitaa vakuutus- ja korvausasioita.
Ongelmia yritysten verkkopalveluun kirjautumisessa?Katso yleisimmät ongelmatilanteet yritysten verkkopalvelussa ja ohjeet niiden ratkaisemiseen.
Kirjaudu verkkopalveluun
Kirjaudu verkkopalveluunHallinnoi vakuutuksia ja tietojasi sekä tarkastele laskujasi ja korvauspäätöksiäsi.
Oletko ilmoittamassa vahingosta?Lue ennen kirjautumista toimintaohjeet. Joissakin vahinkotilanteissa voit asioida suoraan kumppaneillamme, eikä vahinkoilmoitusta tarvita.
Ongelmia verkkopalveluun kirjautumisessa?Katso tietoa yleisimmistä ongelmatilanteista verkkopalveluissamme, sekä vinkkejä niiden ratkaisemiseksi.
Tee uusi verkkopalvelusopimusSaat yritysten verkkopalvelun käyttöösi, kun teet uuden verkkopalvelusopimuksen.
Kirjaudu verkkopalveluunVerkkopalvelussa näet yrityksesi vakuutukset ja voit hoitaa vakuutus- ja korvausasioita.
Ongelmia yritysten verkkopalveluun kirjautumisessa?Katso yleisimmät ongelmatilanteet yritysten verkkopalvelussa ja ohjeet niiden ratkaisemiseen.
Etusivu
Tietoa Turvasta
Tietoa Turvasta
Hallinto ja johto
Taloustietoa
Medialle
Töihin Turvaan
Vastuullisuus
Uutiset ja sisällöt
Turva vuokraa
Kirjaudu verkkopalveluun
Kirjaudu verkkopalveluun
Kirjaudu verkkopalveluun
Kirjaudu verkkopalveluunHallinnoi vakuutuksia ja tietojasi sekä tarkastele laskujasi ja korvauspäätöksiäsi.
Oletko ilmoittamassa vahingosta?Lue ennen kirjautumista toimintaohjeet. Joissakin vahinkotilanteissa voit asioida suoraan kumppaneillamme, eikä vahinkoilmoitusta tarvita.
Ongelmia verkkopalveluun kirjautumisessa?Katso tietoa yleisimmistä ongelmatilanteista verkkopalveluissamme, sekä vinkkejä niiden ratkaisemiseksi.
Tee uusi verkkopalvelusopimusSaat yritysten verkkopalvelun käyttöösi, kun teet uuden verkkopalvelusopimuksen.
Kirjaudu verkkopalveluunVerkkopalvelussa näet yrityksesi vakuutukset ja voit hoitaa vakuutus- ja korvausasioita.
Ongelmia yritysten verkkopalveluun kirjautumisessa?Katso yleisimmät ongelmatilanteet yritysten verkkopalvelussa ja ohjeet niiden ratkaisemiseen.
Henkilöasiakkaat
Yritysasiakkaat
Tietoa TurvastaTöihin TurvaanVastuullisuusUutiset ja sisällötTurva vuokraa
Valitse sivu
Sosiaalinen vastuu tarkoittaa meille huolenpitoa asiakkaistamme, jokaisesta turvalaisesta ja omalta osaltamme myös yhteiskunnasta. Tavoitteenamme on olla Suomen hymyilevin työyhteisö, jossa tekijöistä ja heidän ammatillisesta osaamisestaan pidetään hyvää huolta. Haluamme olla työyhteisö, jossa viihdytään, vaalitaan positiivista työkulttuuria ja tavoitellaan hyvää johtamista. Kokemuksemme mukaan erinomainen työntekijäkokemus luo erinomaista asiakaskokemusta. Näin me pystymme pitämään asiakkaista parempaa huolta kuin yksikään toinen vakuutusyhtiö.
Hymyä, huolenpitoa ja huippuosaamista
Turvan arjessa näkyvät arvot
Voimme ylpeänä todeta, että todella olemme paras vakuutusyhtiö - ja nimenomaan asiakkaidemme mielestä, kun mitataan heidän tyytyväisyyttään. Vuosittain totutettava EPSI Rating -asiakastutkimus selvittää vakuutusyhtiöiden asiakkaiden tyytyväisyyttä omaan yhtiöönsä. Jo peräti 13 vuonna Turvan asiakkaat ovat todenneet, että meiltä saa Suomen parasta vakuutuspalvelua.
Turvan palvelussa nousevat esiin asiakkuuden vaivattomuus, luotettavuus sekä asiakkaan varmuus olevansa oikealla tavalla vakuutettuna.
Kaiken takana on arvot
Palveluideologiamme nojaa vahvasti Turvan arvoihin: vastuullinen, mutkaton ja Hymyile, olet Turvassa.
Vastuullisuus on kaiken toimintamme pohja: turvalaisten osaaminen sekä ammattitaito on huipputasoa ja tekemisemme pohjautuu aina vakuutusehtoihin ja toimialaa koskeviin säännöksiin. Varmistamme myyntiprosessimme vastuullisuuden ja korvauspäätösten oikeellisuuden sekä sitoudumme sisäisiin eettisiin ohjeisiin. Lue lisää vastuullisesta vakuutuspalvelusta.
Mutkattomuus näkyy päivittäisessä työssämme: palvelemme ymmärrettävästi ja kiinnitämme huomiota selkeään viestintään. Asioinnista pyrimme tekemään konstailematonta ja madallamme asiakkaan kynnystä asioida kanssamme esimerkiksi tarjoamalla erilaisia asiakkaan arkeen solahtavia palveluita: mobiilisovellus, chat jne.
Kolmas arvomme "Hymyile, olet Turvassa" näkyy henkilökohtaisena ja persoonallisena palveluna. Haluamme, että vakuutusyhtiöiden joukossa Turva on sydämeltään suurin ja teemme työtä ihmiseltä ihmiselle. Tällä ajatuksella noin 450 turvalaista ympäri maan tekee työtään.
Yrityksen sisäinen hymy ulottuu asiakkaisiin asti
Turva on vakuutusyhtiö, joka uskoo hymyn voimaan. Tunnuslauseemme "Hymyile, olet Turvassa" on juurtunut syvälle myös sisäisesti turvalaisten keskuudessa. Korona-aikana vuonna 2020 joukko turvalaisia innostui pohtimaan tulevaa: millaiset teemat ovat keskeisiä tulevaisuuden työpaikassa? Ajatuksiin nousi mm. tapa työskennellä, koronan myötä me kaikki jouduimme pohtimaan tätä aivan uusin silmin. Lisäksi johtaminen sekä innostunut ja vastuullinen työntekijä puhututtivat.
Esiin nousi myös tavoitteellisen ja merkityksellisen työn huomaaminen. Paitsi asiakkaalta myös esihenkilöltä saatu palaute lämmittää. Lisäksi kollegan palaute on usein hyvin arvokasta, sillä hän näkee ja tietää, millaisia käytännön ponnisteluita työssä onnistumiseen tarvitaan. Heräsi kysymys, mikä olisi keino huomioida toisia turvalaisia ja myös palkita osaamisesta, kyvykkyydestä, eteenpäin vievästä asenteesta? Kehittyi idea Hymy-sovelluksesta.
Hymy-sovelluksella hymyä työkaverin päivään
Ajatus jalostui sovellukseksi, jossa voi lähettää ja vastaanottaa "hymyjä" ja lunastaa niistä saaduilla pisteillä itselleen sopiva palkkio. Myös palkkioiden ideointi tapahtui turvalaisten omasta toimesta: meitä ihmisiä motivoivat hyvin erilaiset asiat. Se, että hyvä työ huomataan, on aina palkitsevaa, mutta Hymy-sovelluksen myötä lanseerattiin ajatus, jossa erinomaista työtä systemaattisesti tekemällä ja kiitoksia saamalla voikin valita itseä motivoivan palkinnon, esim. hierontalahjakortin, Turva-repun tai vaikka mahdollisuuden esittää oma idea Turvan johtoryhmälle.