Siirry suoraan sisältöön Siirry suoraan alatunnisteeseen

Yhteystiedot

Tältä sivulta näet valtakunnalliset yhteystiedot. Turvan 01019-alkuisiin palvelunumeroihin soittaessasi sinulta ei peritä erillisiä palvelumaksuja. Asiakaspalvelumme palvelee sinua myös sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu(ät)turva.fi.

Hyviä uutisia, toimipaikkamme ovat jälleen auki! Tarkista toimistokohtaiset aukiolot alta.

Meillä on käytössä takaisinsoittopalvelu! Asiakaspalvelumme keskimääräinen jonotusaika oli vuonna 2019 vähän alle puolitoista minuuttia. Jos et kuitenkaan ehdi jonottamaan puhelimessa, voit hyödyntää takaisinsoittopalveluamme. Kun maltat odottaa hetken linjoilla, tarjotaan sinulle mahdollisuutta jättää takaisinsoittopyyntö.

Avaa kartta

ma-pe 8-17

Voit myös jättää meille yhteydenottopyynnön ja olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.

Milloin voin soittaa hätäpalveluun?

Hätäpalvelu +358 1019 5111 palvelee 24h vuorokaudessa koti-, liikenne- ja ulkomaan matkavahinkotilanteissa silloin, kun tarvitset apua välittömästi.

Puhelut paikallisverkkomaksun hinnalla

Kun soitat Turvaan, emme peri sinulta erillistä palvelumaksua, vaan puhelusi kustannus määräytyy käytössäsi olevan matkapuhelinverkon ja operaattorin mukaisesti.

Kotimaan lankaverkosta soittaessasi puhelu maksaa paikallisverkkomaksun (pvm) verran. Matkapuhelimesta soittaessasi veloitus määräytyy operaattorisi perimän matkapuhelumaksun (mpm) mukaisesti. Huomioithan, että puhelut palvelunumeroihin eivät kuulu joidenkin liittymien puhepaketteihin, vaan veloitus riippuu liittymäsopimuksestasi. Ulkomailta soittaessasi veloitetaan kyseisen maan ulkomaanpuhelun maksun verran. Myös jonotusaika on palvelunumeroissamme maksullista.

Hätäpalvelunumero 24 h/vrk on kotimaasta soitettuna maksuton, ja hätäpalvelu auttaa sinua kiireellisissä hätätapauksissa. Ulkomailta soittaessasi hätäpalvelunumero on maksullinen.

Pyrimme pitämään jonotusaikamme kohtuullisina asiakkaillemme. Vuonna 2016 keskimääräinen jonotusaikamme oli kaksi minuuttia ja kiireisin päivä oli maanantai.

Voit halutessasi jättää meille myös soittopyynnön lähettämällä viestin verkkopalvelumme kautta tai ajanvarauslomakkeella.

Puheluiden tallentaminen

Asiakkaiden kanssa käytävät puhelut tallennetaan Turvassa asioinnin todentamiseksi ja laadun varmistamiseksi. Tallennuksen piiriin kuuluvat asiakaspalvelun puhelut ja korvausasiointiin liittyvät puhelut.