Vilauta TaskuTurvaa Fonumilla: Puhelimen korjaus hoituu entistä kätevämmin!

26.4.2018 - Tuoteuutiset

Voit hoitaa puhelimesi rikkoutumisen entistä helpommin.

Emme osaa enää olla erossa puhelimestamme. Monille meistä se on edellytys arjen sujuvalle pyörittämiselle. Mitä sitten, jos puhelin menee rikki? Näissä tilanteissa auttaa parhaiten Turvan laajan tason koti-irtaimistovakuutus ja mobiilisovellus TaskuTurva.

Jos asiakkaalla on laajan tason koti-irtaimistovakuutus ja puhelimessaan TaskuTurva, hän voi korjauttaa puhelimensa kätevästi Turvan yhteistyökumppanilla Fonumilla. Asiakas tarvitsee Fonumille mukaan vain TaskuTurvan ja henkilöllisyystodistuksen.

Sovelluksen avulla asiakas voi osoittaa, että hänellä on laajan tason koti-irtaimistovakuutus Turvassa. Tällöin asiakas maksaa Fonumilla ainoastaan omavastuun ja mahdollisen ikävähennyksen osuuden. Hänen ei tarvitse huolehtia korvaushakemuksen täyttämisestä, sillä kaikki hoituu Turvan ja Fonumin välillä. Suuressa osassa tapauksista puhelimen korjaus hoituu alle tunnissa!

Entä jos puhelin on niin huonossa kunnossa, ettei TaskuTurvaa voi enää käyttää?

Silloin asiakas voi kirjautua Turvan verkkopalveluun Fonumin liikkeessä ja osoittaa, että vakuutus on voimassa. Näissä tilanteissa asiakas tarvitsee mukaansa verkkopankkitunnukset. Puhelimen näyttö on kuitenkin harvemmin niin rikki, ettei vakuutuksen tietoja voi näyttää lainkaan puhelimelta.

Fonumilla on noin 30 toimipistettä ympäri Suomea. Puhelimen rikkoutuminen korvataan Turvan laajan tason kori-irtaimistovakuutuksesta, joita ovat Isohima, Isokoto, Kotiturva Plus, Peruskotiturva Plus.

Kannattaa huomioida, että vakuutuksen tiedot näkyvät vakuutuksenottajan TaskuTurvassa. Esimerkiksi jos perheenisän puhelin rikkoutuu ja koti-irtaimistovakuutus on äidin nimissä, vakuutuksen tiedot näkyvät tällä hetkellä vain äidin puhelimessa.

Lue lisää TaskuTurvan ominaisuuksista!

Tutustu Turvan kotivakuutuksiin!

Katso myös: