​Etsimme ostolaskujen käsittelijää/kirjanpitäjää vakituiseen työsuhteeseen Tampereelle

21.7.2017 -

Turva palveluksessasi!

Päivittäisiin työtehtäviisi kuuluu ostolaskujen sähköinen käsittely ja osaamisesi mukaan myös muita taloushallinnon tehtäviä.

Sinun ei tarvitse olla täysverinen tilinpäätöstaitoinen kirjanpitäjä, mutta menestyäksesi tehtävässä sinulla tulee olla kokemusta myös kirjanpidon tekemisestä. Haemme porukkaamme ennen kaikkea positiivista ja huumorintajuista työkaveria, joka tarttuu tuumasta toimeen ja jaksaa palvella asiakkaita hymy huulilla ja iloisella mielellä. Toivomme, että olet työssäsi rohkea, aktiivinen ja yhteistyökykyinen. Sinulle tiimityö ja uuden oppiminen ovat itsestäänselvyyksiä.

Edellytyksiä työssä menestymiselle:
- Muutaman vuoden kokemus kirjanpidosta ja/tai ostoreskontran hoitamisesta
- Halu ottaa vastuuta muistakin taloushallinnon tehtävistä
- Reipas, positiivinen palveluasenne työntekoon
- Aiempi kokemus Basware P2P:sta on plussaa, mutta ei pakollista

Tarjoamme
- Monipuolisen ja vaihtelevan työn
- Mahdollisuuden kehittyä ja kehittää
- Nykyaikaiset työvälineet ja laadukkaan työympäristön
- Mukavan työyhteisön, mutkattoman työilmapiirin ja tutkitusti alan tyytyväisimmät asiakkaat
- Vakuutusalan työehdot ja kattavat henkilöstöedut

Me haluamme tarjota sinulle puitteet onnistua työssäsi. Pääset osaksi ammattitaitoista kahdeksan hengen tiimiä, johon kuuluu lisäksesi mm. laskenta-assistentteja sekä pääkirjanpitäjiä. Esimiehenä toimii talouspäällikkö. Saat tehtäviisi kunnollisen perehdytyksen ja mahdollisuuden myös laajentaa tehtäväkenttääsi tulevaisuudessa.

Toivottavasti saimme sinut kiinnostumaan! Jätä hakemuksesi rekrytointipalvelu Raukolan verkkosivuilla viimeistään 8.8.2017. Kerrothan jo hakemuksessasi palkkatoiveesi ja sen, milloin voisit aloittaa työssä. Hakemuksia käsitellään jo hakuajan aikana ja työssä aloitus on mahdollisimman pian.

Lisätietoja saat tarvittaessa Arja Raukola Oy:n rekrytointikonsultti Ulla Kaupilta, 050 466 1062 tai ulla.kauppi@raukola.fi.