Siirry suoraan sisältöön Siirry suoraan alatunnisteeseen

Ongelmia verkkopalveluun kirjautumisessa?

Verkkopalvelu toimii parhaiten näiden selainten uusimmilla versioilla: Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari tai Microsoft Edge

Internet Explorer -selainta ei enää päivitetä, joten se ei tue uusimpia verkkostandardeja eikä välttämättä näytä muitakaan sivuja oikein. Kun Turvan verkkopalveluun kirjautuu Internet Explorerilla, jossa on päällä yhteensopivuusnäkymä, pankkivalinta ja pankkilinkit eivät näy oikein. Samoin riittävän vanha versio Internet Explorerista voi aiheuttaa tämän ongelmatilanteen.

Jotta verkkopalvelu ja verkkosivut toimisivat kuten pitää, suosittelemme lataamaan uusimman version jostakin seuraavista selaimista: Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari tai Microsoft Edge. Selaimet päivittyvät yleensä automaattisesti, kun selain avataan tai suljetaan, mutta alta löydät ohjeet kuinka voit itse päivittää selaimen tai tarkistaa onko selain päivittynyt.

Chromen päivitys uusimpaan versioon

  1. Avaa Chrome-selain
  2. Paina oikean yläreunan kolmea pistettä.
  3. Jos listalla näkyy Päivitä Google Chrome, käytössäsi ei ole uusinta versiota. Paina silloin tätä painiketta. Jos ilmoitusta ei näy, on selain päivitetty.

Näin voit tarkistaa, mikä versio Chromen selaimesta on käytössäsi:

  1. Avaa Chrome-selain.
  2. Paina oikean yläreunan kolmea pistettä.
  3. Valitse Ohje -> Tietoja Google Chromesta.
  4. Chrome tarkistaa version ja ilmoittaa, onko selain ajan tasalla.

Mozilla Firefoxin päivitykseen löydät ohjeet Mozillan sivuilta.

Microsoft Edgen päivitykseen löydät ohjeet Microsoftin sivuilta.