Siirry suoraan sisältöön Siirry suoraan alatunnisteeseen

Ongelmia verkkopalveluun kirjautumisessa?

Vanhalla Internet Explorer -selaimella kirjautuminen verkkopalveluun ei välttämättä onnistu, koska verkkopalveluun kirjautumisen yhteydessä pankkien linkit eivät toimi. Ongelma on selvityksessä, pahoittelemme tästä aiheutuvaa häiriötä.

Internet Explorer -selainta ei enää päivitetä, joten se ei tue uusimpia verkkostandardeja eikä välttämättä näytä muitakaan sivuja oikein. Kun Turvan verkkopalveluun kirjautuu Internet Explorerilla, jossa on päällä yhteensopivuusnäkymä, pankkivalinta ja pankkilinkit eivät näy oikein. Samoin riittävän vanha versio Internet Explorerista voi aiheuttaa tämän ongelmatilanteen.

Jotta verkkopalvelu ja verkkosivut toimisivat kuten pitää, suosittelemme lataamaan uusimman version jostakin seuraavista selaimista: Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari tai Microsoft Edge. Jos kuitenkin haluat käyttää Internet Explorer -selainta, katso ohjeet alta, miten voit korjata yhteensopivuusnäkymän virheen.

Internet Explorer yhteensopivuusnäkymä -ongelman korjaaminen verkkopalvelun käyttämiseksi

Näin saat yhteensopivuustilan pois päältä:

1. Valitse asetusvalikon alta ”Yhteensopivuustilan asetukset” -kohta:

2. Poista ”Yhteensopivuusnäkymän asetukset” –ikkunan listauksesta turva.fi (jos löytyy) sekä rastit pois ikkunan alaosan valinnoista.

3. Sulje ikkuna ja välilehti ja avaa uusi välilehti/selainikkuna. Nyt tilanteen pitäisi toimia ja pankkivalikon toimia normaalisti.