Siirry suoraan sisältöönSiirry suoraan alatunnisteeseen
HenkilöasiakkaatYritysasiakkaat
FI
VakuutuksetAmmattiliiton jäsenelleAsiakasedutAsiakkaalle
Ilmoita vahingostaOta yhteyttäUsein kysyttyäLaskutusasiatAsioi digissäOmat vakuutukset
EtusivuVakuutuksetAjoneuvotKaskovakuutusLiikennevakuutusMoottoripyöräPakettiautoMopo tai skootteriNäytä kaikki ajoneuvovakuutuksetAutoKotiKerros- tai rivitaloOmakotitaloPari- tai erillistaloMökkiVuokranantajan vakuutuksetNäytä kaikki kotivakuutuksetTerveysVauvavakuutusTapaturmavakuutusSairauskuluvakuutusLapsivakuutusUrheiluvakuutusTalkoovakuutusNäytä kaikki terveysvakuutuksetMatkaHenkiLemmikkiKoiravakuutusKissavakuutusKatso kaikki lemmikkivakuutuksetVeneMetsäAmmattiliiton jäsenelleAsiakasedutEdut ja kampanjatKaveri TurvaanArvontaAsiakkaalleIlmoita vahingostaOta yhteyttäUsein kysyttyäLaskutusasiatAsioi digissäOmat vakuutuksetHenkilöasiakkaatYritysasiakkaat
VakuutuksetAmmattiliiton jäsenelleAsiakasedutAsiakkaalle
Valitse sivuIlmoita vahingostaOta yhteyttäUsein kysyttyäLaskutusasiatAsioi digissäOmat vakuutukset
Saavutettavuus TurvassaKehitämme verkkopalveluidemme saavutettavuutta jatkuvasti. Huomioimme helppokäyttöisyyden, sisältöjen ymmärrettävyyden ja teknisen saavutettavuuden.
  • Henkilö- ja yritysasiakkaille kohdistetut kirjautumista vaativat palvelut vastaavat saavutettavuusvaatimuksia.
  • Turva.fi-sivusto ja sen ilman kirjautumista käytettävät palvelut vastaavat suurelta osin saavutettavuusvaatimuksia.
    - Lomakkeet vastaavat suurelta osin saavutettavuusvaatimuksia.
    - Käytettäessä ruudunlukijaa sivusto vastaa suurelta osin saavutettavuusvaatimuksia.
    - Sivuston kontrastit vastaavat suurelta osin saavutettavuusvaatimuksia.
  • Avoimella sivustolla julkaistut toimisto-ohjelmien tiedostot (esim. docx ja pdf) vastaavat suurelta osin saavutettavuusvaatimuksia (pois lukien avaintietoesitteet viranomaisvaatimusten johdosta).
  • Osa verkkopalveluissa julkaistuista arkistotulosteista (esim. vakuutuskirjat ja laskut) eivät vastaa kaikkia saavutettavuusvaatimuksia.
  • 23.9.2018 ja sen jälkeen julkaistut tiedostot vastaavat saavutettavuusvaatimuksia.
  • Ennen 23.9.2018 julkaistujen tiedostojen sisältö annetaan asiakkaalle saavutettavassa muodossa pyydettäessä sähköpostitse (Y-Turvasaavutettavuus(at)turva.fi), jos asiakas sitä pyytää ja pyyntö on kohtuullinen.
  • Sivustolla ja verkkopalvelussa julkaistut videot ovat pääasiassa tekstitettyjä.
  • Sähköinen allekirjoitus -palvelu ja sen lomakkeet vastaavat saavutettavuusvaatimuksia.
    TaskuTurva-mobiilisovellus vastaa suurelta osin saavutettavuusvaatimuksia.
Viittomakielisten asiakkaiden palvelutTurva tarjoaa viittomakielisille asiakkailleen maksuttoman Chabla-mobiilisovelluksen, jonka avulla asiakkaat voivat soittaa videopuhelun palvelunumeroon 0800 195151. Videopuheluun liitetään mukaan tulkki.SaavutettavuuspalauteJos huomaat Turvan sivustolla tai verkkopalvelussa saavutettavuusongelmia, voit antaa palautetta sähköpostitse osoitteeseen Y-Turvasaavutettavuus(at)turva.fi.

Pyrimme vastaamaan palautteeseen 2 viikon aikana. Jos et ole tyytyväinen saamaasi vastaukseen tai et saisi vastausta lainkaan, voit välittää palautteen Liikenne- ja viestintävirasto Traficomiin.

Valvontaviranomaisen yhteystiedot:
Liikenne- ja viestintävirasto Traficom
Digitaalisen esteettömyyden ja saavutettavuuden valvontayksikkö
saavutettavuus(at)traficom.fi
029 534 5000
AsiakkaalleSaavutettavuusSaavutettavuusselosteHaluatko silti vaihtaa kielen?KylläEn