Siirry suoraan sisältöönSiirry suoraan alatunnisteeseen
HenkilöasiakkaatYritysasiakkaat
FI
VakuutuksetAmmattiliiton jäsenelleAsiakasedutAsiakaspalvelu
EtusivuVakuutuksetAjoneuvotKaskovakuutusLiikennevakuutusMoottoripyöräPakettiautoMopo tai skootteriNäytä kaikki ajoneuvovakuutuksetAutoKotiKerros- tai rivitaloOmakotitaloPari- tai erillistaloMökkiVuokranantajan vakuutuksetNäytä kaikki kotivakuutuksetTerveysVauvavakuutusTapaturmavakuutusSairauskuluvakuutusLapsivakuutusUrheiluvakuutusTalkoovakuutusNäytä kaikki terveysvakuutuksetMatkaHenkiLemmikkiKoiravakuutusKissavakuutusKatso kaikki lemmikkivakuutuksetVeneMetsäAmmattiliiton jäsenelleAsiakasedutEdut ja kampanjatKaveri TurvaanArvontaAsiakaspalveluHenkilöasiakkaatYritysasiakkaat
VakuutuksetAmmattiliiton jäsenelleAsiakasedutAsiakaspalvelu
Valitse sivu
Saavutettavuus TurvassaKehitämme verkkopalveluidemme saavutettavuutta jatkuvasti. Huomioimme helppokäyttöisyyden, sisältöjen ymmärrettävyyden ja teknisen saavutettavuuden.
  • Henkilö- ja yritysasiakkaille kohdistetut kirjautumista vaativat palvelut vastaavat saavutettavuusvaatimuksia.
  • Turva.fi-sivusto ja sen ilman kirjautumista käytettävät palvelut vastaavat suurelta osin saavutettavuusvaatimuksia.
    - Lomakkeet vastaavat suurelta osin saavutettavuusvaatimuksia.
    - Käytettäessä ruudunlukijaa sivusto vastaa suurelta osin saavutettavuusvaatimuksia.
    - Sivuston kontrastit vastaavat suurelta osin saavutettavuusvaatimuksia.
  • Avoimella sivustolla julkaistut toimisto-ohjelmien tiedostot (esim. docx ja pdf) vastaavat suurelta osin saavutettavuusvaatimuksia (pois lukien avaintietoesitteet viranomaisvaatimusten johdosta).
  • Osa verkkopalveluissa julkaistuista arkistotulosteista (esim. vakuutuskirjat ja laskut) eivät vastaa kaikkia saavutettavuusvaatimuksia.
  • 23.9.2018 ja sen jälkeen julkaistut tiedostot vastaavat saavutettavuusvaatimuksia.
  • Ennen 23.9.2018 julkaistujen tiedostojen sisältö annetaan asiakkaalle saavutettavassa muodossa pyydettäessä sähköpostitse (Y-Turvasaavutettavuus(at)turva.fi), jos asiakas sitä pyytää ja pyyntö on kohtuullinen.
  • Sivustolla ja verkkopalvelussa julkaistut videot ovat pääasiassa tekstitettyjä.
  • Sähköinen allekirjoitus -palvelu ja sen lomakkeet vastaavat saavutettavuusvaatimuksia.
    TaskuTurva-mobiilisovellus vastaa suurelta osin saavutettavuusvaatimuksia.
Viittomakielisten asiakkaiden palvelutTurva tarjoaa viittomakielisille asiakkailleen maksuttoman Chabla-mobiilisovelluksen, jonka avulla asiakkaat voivat soittaa videopuhelun palvelunumeroon 0800 195151. Videopuheluun liitetään mukaan tulkki.SaavutettavuuspalauteJos huomaat Turvan sivustolla tai verkkopalvelussa saavutettavuusongelmia, voit antaa palautetta sähköpostitse osoitteeseen Y-Turvasaavutettavuus(at)turva.fi.

Pyrimme vastaamaan palautteeseen 2 viikon aikana. Jos et ole tyytyväinen saamaasi vastaukseen tai et saisi vastausta lainkaan, voit välittää palautteen Liikenne- ja viestintävirasto Traficomiin.

Valvontaviranomaisen yhteystiedot:
Liikenne- ja viestintävirasto Traficom
Digitaalisen esteettömyyden ja saavutettavuuden valvontayksikkö
saavutettavuus(at)traficom.fi
029 534 5000
AsiakaspalveluSaavutettavuusSaavutettavuusselosteHaluatko silti vaihtaa kielen?KylläEn